بیش از 1300 دانشجو و دانش آموز در رفسنجان تحت پوشش بنیاد شهید هستند.

  • شناسه خبر: 4141
بیش از 1300 دانشجو و دانش آموز در رفسنجان تحت پوشش بنیاد شهید هستند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان گفت : بیش از 1300 دانشجو و دانش آموز از فرزندان شهداء ایثارگران و جانبازان در رفسنجان تحت پوشش این نهاد  هستند که از این تعداد بیش از 500 دانش آموز در 6 مدرسه شاهد به تحصیل مشغولند. محسن انصاری در گفت و گو […]

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان گفت : بیش از 1300 دانشجو و دانش آموز از فرزندان شهداء ایثارگران و جانبازان در رفسنجان تحت پوشش این نهاد  هستند که از این تعداد بیش از 500 دانش آموز در 6 مدرسه شاهد به تحصیل مشغولند.

محسن انصاری در گفت و گو با خبرنگار “روراستی با اشاره به اینکه مدارس شاهد رفسنجان از کیفیت خوبی برخوردارند افزود : فرزندان جانبازان و شهداء در کانون فرهنگی ایثار که زیر نظر وزارت علوم و فن آوری است به عنوان معتمدین معین دانشجویی در امور فرهنگی مشغول به کار هستند .

وی هدف از به کارگیری دانشجویان تحت پوشش بنیاد شهید امور ایثارگران را ، در دانشگاهها  ، تقویت بنیه علمی آنان عنوان و تصریح کرد :  این تعیین معتمدین دانشجویی در دانشگاه آزاد نیز در قالب هسته های دانشگاه به فعالیت امور فرهنگی می پردازند.

انصاری خاطرنشان کرد :  از ابتدای امسال تا کنون 60 نفر از خانواده های ایثارگران و جانبازان و 70 نفر از والدین و همسران شهداء به اردوی زیارتی و تفریحی مشهد مقدس اعزام شدند.

وی گفت : امسال 1700 نفر از اعضای خانواده های  شاهد و ایثارگر در مسابقات قرانی در رشته های مفاهیم ، قرائت و تفسیر  به رقابت پرداختند که از این تعداد 295 نفر به مسابقات استانی راه یافتند .

وی تصریح کرد :  در مسابقات استانی نیز 18 نفر از رفسنجان مقام کسب کردند که این افراد به مسابقات کشوری که در اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد راه یافتند.

انصاری خاطرنشان کرد : 20 اثر  از آثار هنرهای نقاشی و خوشنویسی برخی از اعضای خانواده های شاهد رفسنجان در  نمایشگاه هنرهای تجسمی در کرمان به نمایش گذاشته شد که تعدادی از این آثار  به مسابقات کشوری راه یافتند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان به وجود 926 شهید والامقام در رفسنجان اشاره کرد و گفت : تیم های فوتسال جانبازان ، والیبال بانوان و والیبال نشسته  در رفسنجان برای اعضای خانواده های شاهد تشکیل شده است و باعث تقویت روحیه  این افراد مفید است.

برچسب ها:
بنیاد شهید دانشجو رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :