مراکز و تاسیسات نفتی منطقه جنوب شرق تجهیز شدند.

  • شناسه خبر: 4144
مراکز و تاسیسات نفتی منطقه جنوب شرق تجهیز شدند.

مراکز و تاسیسات نفتی سیرجان ، رفسنجان و کرمان طی ماههای اخیر تعمیر یا تجهیز شدند. به گزارش روراستی رئیس واحد مهندسی ساختمان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه جنوب شرق گفت : به منظور ایجاد فضاي مناسب حوضچه اي برای نصب پیگ سیگنال (ردیاب ) ساخته شد. زمانی ابعاد این حوضچه را 4 […]

مراکز و تاسیسات نفتی سیرجان ، رفسنجان و کرمان طی ماههای اخیر تعمیر یا تجهیز شدند.

به گزارش روراستی رئیس واحد مهندسی ساختمان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه جنوب شرق گفت : به منظور ایجاد فضاي مناسب حوضچه اي برای نصب پیگ
سیگنال (ردیاب ) ساخته شد.

زمانی ابعاد این حوضچه را 4 در 5/4 متر به عمق 80/2 سانتی متر عنوان و تصریح کرد : پیگ سیگنال در 600 متری تاسیسات سیرجان نصب گردیده است. وی اظهار داشت : این حوضچه به منظور جلوگیری از هدر رفت مواد و ارسال سیگنال برای نشان دادن وزن مخصوص فرآورده احداث شده است.

کارشناس ارشد واحد تعمیرات خط منطقه نیز در گفت و گو با خبرنگار روراستی گفت : نقاط خوردگی خط لوله رفسنجان کرمان تعویض شد و نقاط خوردگی خط انبار پخش قدیم کرمان نیز تعمیر خواهد شد.

سید امین آل طاها افزود : برای جدا سازی این خط یک عدد ولو 14 اینچ در محل انشعاب نیروگاه سیکل ترکیبی باغین نصب و نقاط خوردگی که قبلا توسط پیگرانی هوشمند مشخص شده بود، اصلاح گرديد.

وی بیان کرد: در این راستا عملیات پیگرانی معکوس جهت تخلیه خط با استفاده از هوای فشرده در نیروگاه سیکل ترکیبی باغین آغاز گردید. آل طاها ادامه داد با بیان اینکه اين عملیات کمتر از 24 ساعت به طول انجامید ، گفت: 2 شاخه لوله 4 متری نیز برای تعویض نقاط خوردگی مورد استفاده قرار گرفت.

سرپرست واحد بازرسی فنی منطقه جنوب شرق نیز در گفت و گو با خبرنگار روراستی گفت: بانک اطلاعاتی کنترل ولوهای مراکز و تاسیسات تابعه منطقه جنوب شرق
تهیه شد.

اسدنیا خاطرنشان کرد : این بانک اطلاعاتی به منظور جمع آوری آمار و مشخصات کنترل ولوهای منطقه  شامل ظرفیت ، نوع و سایز ، موقعیت مکانی و وضعیت بهره برداری کنترل ولو ها می باشد.

منبع:ایرنا

برچسب ها:
رفسنجان روراستی شرکت نفت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :