تلاقی نوروز و ایام فاطمیه حضور مردم را در مناطق عملیاتی پر رنگ می نماید / دولت حمایت قابل توجهی از راهیان نور نداشته است

  • شناسه خبر: 4156
تلاقی نوروز و ایام فاطمیه حضور مردم را در مناطق عملیاتی پر رنگ می نماید / دولت حمایت قابل توجهی از راهیان نور نداشته است

سردار علی فضلی افزود: با کمک سپاه و ارتش جایگاه هایی برای پذیرایی از زائرین محترم در حد توان مان در نظر گرفته شده است که همین جا از مردم عزیز کشورمان دعوت می کنیم که برای زبارت به این مناطق بیایند. ایشان در خصوص عدم حمایت دولت از راهیان نور اظهار داشت: دولت یازدهم […]

سردار علی فضلی افزود: با کمک سپاه و ارتش جایگاه هایی برای پذیرایی از زائرین محترم در حد توان مان در نظر گرفته شده است که همین جا از مردم عزیز کشورمان دعوت می کنیم که برای زبارت به این مناطق بیایند. ایشان در خصوص عدم حمایت دولت از راهیان نور اظهار داشت: دولت یازدهم نوپا بوده و تا کنون حمایت قابل توجهی در این خصوص نداشته است.

به گزارش روراستی، سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت، در خصوص تلاقی تعطیلات نوروز با ایام فاطمیه و حضور مردم در مناطق عملیاتی جنوب بیان داشتند: سال گذشته حدود 4 میلیون زائر به صورت خودجوش از مناطق عملیاتی جنوب بازدید نمودند که امسال به واسطه تلاقی این روزها با ایام فاطمیه پیش بینی می شود که حضور مردم پر رنگ تر خواهد بود.

وی در ادامه افزود: با کمک سپاه و ارتش جایگاه هایی برای پذیرایی از زائرین محترم  در حد توان مان در نظر گرفته شده است که همین جا از مردم عزیز کشورمان دعوت می کنیم که برای زبارت به این مناطق بیایند.

سردار علی فضلی در خصوص عدم حمایت دولت از راهیان نور اظهار داشت: دولت یازدهم نوپا بوده و تا کنون حمایت قابل توجهی در این خصوص نداشته است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین بیان نمودند: البته وزیر کشور و وزیر آموزش و پرورش کمک های اولیه ای داشته اند اما نیازها به کمک دولت بسیار بیشتر است برای انجام کارهایی چون راه سازی و جاده سازی و استفادهاز اماکن اقامتی که بر عهده دولت می باشد نیازمند حضور پررنگ دولت در این زمینه ها می باشد.

ایشان درباره علت معرفی نشدن نماینده دولت در راهیان نور گفت: شاید نوپا بودن دولت علت این موضوع باشد ولی دولت خود باید پاسخگو باشد که چرا با راهیان نور همکاری نداشته است.

منبع:598

برچسب ها:
راهیان نور رفسنجان روراستی سردارفضلی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :