نامه سر گشاده دبیر حزب موتلفه اسلامی رفسنجان به انارکی محمدی

  • شناسه خبر: 41565
نامه سر گشاده دبیر حزب موتلفه اسلامی رفسنجان به انارکی محمدی

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان طی نامه ای به نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی بخشی از مطالبات مردم را متذکر شد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان طی نامه ای به نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی بخشی از مطالبات مردم را متذکر شد.

به گزارش” روراستی” دبیر حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان طی نامه ای سرگشاده بخشی از مطالبات مردم را طی نامه ای سرگشاده به انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی متذکر شد.

در این نامه آمده است:

به نام خدا .
جناب آقای انارکی، نماینده محترم مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی سلام علیکم.
ضمن آرزوی توفیق برای حضرتعالی، با توجه به اینکه قریب سه سال از عمر دوره نمایندگی شما سپری شده است، مطالبات بخشی از مردم را در قالب چند سؤال خدمتتان طرح می نمایم.
۱-مجلس شورای اسلامی می بایست عصاره تمام فضائل ملت بزرگ ایران باشد، قرار بوده مجلس در راس امور باشد. لطفا بفرمایید وضعیت فعلی مجلس و رویکرد نمایندگان چقدر با این آرمان ها تناسب دارد؟
۲ – قرار بود مجلس خانه ملت باشد و پیگیر مصالح عالیه نظام و عموم مردم ایران، آیا تنزل این جایگاه رفیع به خانه دولت و تغییر نماینده ملت به وکیل دولت و تبدیل مجلس به محلی برای سهم خواهی حزبی و گروهی و تبانی و معامله بر سر مسائل مهم را در راستای مصلح انقلاب اسلامی میدانید؟
۳ – از آنجا که عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می باشید و با توجه به اینکه مواجهه جدی نظام سلطه در میدان اقتصادی است بفرمایید برای نا کام گذاشتن دشمنان در طرح خود چه کرده اید و چقدر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تقویت تولید و ایجاد اشتغال و رفع بیکاری، رفع مشکلات معیشتی مخصوصا اقشار آسیب پذیر، مهار تورم و رونق بازار و افزایش ارزش پول ملی قدم برداشته اید.
۴ – لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی نگاه به درون و فعال سازی ظرفیت های داخلی، حمایت از کار آفرینان،میدان دادن به جوانان و نخبگان، اصلاح سیستم پولی و مالی و سیستم بانکی است و در کنار آن بر خورد و مبارزه جدی و بی امان با اختلاس کنندگان چند هزار میلیاردی و مفسدان اقتصادی و مبارزه با قاچاق سازمان یافته و شبکه ای کالا و ارز، مبارزه با رانت خوران و دزدان بیت المال و حل اساسی پرداخت حقوق های نجومی از طریق اصلاح قوانین و شفافیت فعالیت های اقتصادی و… است، لطفا گرارش عملکرد خود را مصداقی به اطلاع موکلین خود برسانید
۵-تصویب ۲۰ دقیقه ای برجام (خسارت محض)در مجلس قبل لکه سیاهی است در پرونده و کارنامه آنان و صد البته پیگیری و تصویب پیوستن به کنوانسیون fatf و پالرمو و سکوت توام با تایید در مقابل اجرای سند ۲۰۳۰ توسط بخش قابل توجهی از نمایندگان و مجلس فعلی خیانت بس بزرگی است که در عملکرد حضرات ثبت خواهد شد و تاریخ در باره آن قضاوت خواهد کرد. خوشحال می شویم ا گر موضع خود را در این باره شفاف بیان کنید.
۶-مستحضرید عامل اصلی مشکلات و بلبشوی اقتصادی این ایام خود دولتمردان و نا کارآمدی وزرا و شخص ریاست جمهوری است، بعنوان نماینده مردم چرا از اختیارات وسیع نمایندگی در خصوص سؤال و اخطار و استیضاح مدیران نا کارآمد استفاده نمی کنید؟ چرا بعد از طرح استیضاح های(مشهور به نمایشی )با یک جلسه شام نظرها عوض و امضاها پس گرفته می شود؟ آیا این رویه در شان مجلس انقلابی است؟
۷-بعد از برجام درها برای ورود جاسوس ها در پوشش های اقتصادی، خبرنگار و هنرمند، فعال محیط زیست و….باز شد که خطرات بسیار جدی برای کشور بدنبال داشته است و نیز حوادث دی ماه سال گذشته و قضیه دراویش خ پاسداران و اغتشاشات اخیر و موارد مشابه آن، بفرمایید بعنوان نماینده ملت ایران در مجلس که می تواند و می بایست طبق قانون در تمام موضوعات که مرتبط با مصالح ملت و کشور است ورود کنید در این باره چه کرده آید؟
۸ – لطفا بفرمایید چقدر وعده های انتخاباتی از قبیل رفع مشکلات اصناف، کسبه و بازاریان، کشاورزان و عشایر و دامداران، رفع مشکلات معیشتی قشر بزرگوار فرهنگیان و کارگران و رانندگان و پرسنل نظامی و انتظامی و نیز سامان دهی به اتباع غیر مجاز خارجی و همچنین احداث راههای روستایی و بین شهری و….را پیگیری کرده اید و چه نتایج عملی بدنبال داشته است؟
۹ برای بهبود وضعیت آب شرب شهری و روستایی و رفع آلایندگی خطرناک مس سرچشمه، وضعیت بهداشت و درمان شهرستان چه کرده اید؟
۱۰ – وضعیت مدیریت تعدادی از ادارات شهرستان مناسب نیست و مردم ناراضی هستند و از طرف دیگر حضور مدیران غیر بومی در این دوره شدت بیشتری گرفته است بعنوان نماینده مردم چه اقدام عملی جهت ساماندهی وضع موجود انجام داده و یا در دست اقدام دارید؟
۱۱-و در آخر مجلس شورای اسلامی یکی از ارکان و اجزاء کلیدی نظام است که بایستی انقلابی باشد و انقلابی تصمیم بگیرد.
لازمه انقلابی بودن ۱- ولایت مداری و حرکت حول محور ولی خداست۲-مردمی بودن و حرکت در مسیر تامین منافع ملت بزرگ با تاکید بر اقشار محروم و ضعیف می باشد.
آیا مجلس فعلی و رویکرد قاطبه نمایندگان را در این راستا ارزیابی می کنید و اقدامات خود حضرتعالی برای تحقق این مهم تا کنون چه بوده است؟
از حوصله حضرتعالی تشکر می کنم.
والسلام علیکم و رحمه الله
خدا وند بر طول عمر و تائیدات حضرت امام خامنه‌ای ای بیفزاید و روح امام (ره) و شهیدان را با پیامبر (ص) محشور نماید.

ان شالله
دعا گوی شما علی اکبر پورغلامعلی دبیر حزب موتلفه اسلامی شهرستان رفسنجان

برچسب ها:
حزب مؤتلفه رفسنجان نامه نماینده
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • نادر

    برو بابا خدا پدرت رو بیامرزه ، مثلا" اگر شما رای آورده بودی چکار میکردی ؟ همتون سر و ته یک کرباسید .هفت هشت تا نماینده مجلس فرستادیم چکار کردند؟ فقط حرف ! فقط وعده ! ایستگاه راه آهن رفسنجان به کجا رسید ؟ فرودگاه بعد از سی سال هنوز پروازش دست خداست . پتروشیمی چه شد؟ ماشین سازی چطور؟ پالایشگاه که حوالی سال ۱۳۶۷ تصویب شد چی ؟ بیمارستان ۲۲۱ تختخوابی تامین اجتماعی که در سال ۶۵ از رسانه ها اعلام شد به کجا رفت ؟ خط آهن یزد - رفسنجان - کرمان که هنوز توی نقشه های شرکت راه آهن ترسیم شده سر از کجا درآورد؟ این نماینده ها کدامشان اینها را پیگیری کردند یا فقط رفتند روی صندلی چرت زدند و حتی شهامت نداشتند پشت تریبون بروند و دو کلمه حرف بزنند! این وضع شهر که زمانی بهترین شهر استان بود حالا بعنوان زشت ترین شهر استان و یک مخروبه درآمده ، اون هم از وضع بخش ها و دهات و جاده های نوق و کرمان و غیره .

    سید حسینی

    باسلام .ضمن تشکر وقدردانی ازاقای علی اکبر پورغلامعلی جناب نماینده فرصت بسیار کمه .مردم منتظرند ببینند شما که عصاره فضل هستین سرآخر با اینهمه سوال بجا چه میکنین؟ خواهشمندم امانتدار مردم باشید اشتغال ،اقتصاد ومعیشت ومهمتراز همه اینها تاثیر گذاری شما درجهت پیشبرد اهداف ملی در سوالاتی که شده ازشما چه کردین؟ خداوند این مردم شریف را از شر فتنه ها وندانمکاریهای مسولین در امان بدارد انشالله سید حسینی از رفسنجان

    آقا محمد حسنی

    بسمه تعالی سلام علیکم سوالات آقای پور غلامعلی بسیارعالی وبجاست کوگوش شنوا؟ !ّچندسوال ازرئیس شورای شهرمان هم بپرسید ۱-شما که درابتدای ورودتان ازخالی وبدهکاربودن شهرداری میگفتید ومینوشتید چگونه ظرف مدت کوتاه همه ی در آمد هاجمع شد؟ !بدهی هاپرداخت شد؟!وحسابها لبریزشدکه باعجله همه جای شهر دست به کار شدید همه جا راباهم شروع کردید خیابان ها را خراب کردیدوتمام نکردید جای دیگررا شروع میکنید چرا؟ !هنوز فرصت برای خدمت یابهتربگوییم تبلیغ برای مرحله بعدی شورازیاداست بهتر نیست یکجا که شروع کردید تمام کنید همه جا باهم خراب نکنید؟ !۲-این خادمان که درسطح شهر کارمیکنند بومی هستند یاازهمشهری های جناب شهردار ند؟!انشاءالله بومی هستند. ۳-چرا خیابان هایی که عقب‌نشینی دارند جدول گذاری میکنید؟ !کاردوباره کاری انجام می دهید؟ !خرج دوباره یا چند باره؟ !

    مهدی

    فکری بحال فرمانداری کنید روزها تو اتاقها جمع میشوند شوخی های زننده میکنند مگس تو ادارش پرنمیزنه

    فاطمه

    خدا پدرش رو بیامرز زودترداز اینا باید میگفت فرماندار انتخاب کرده که معاون سیاسی بهش میکه دستشویی بره یانه