رتبه اول کرمان در بسیاری از شاخص های معدنی

  • شناسه خبر: 41572
رتبه اول کرمان در بسیاری از شاخص های معدنی

سرپرست استانداری کرمان گفت: استان کرمان در بسیاری از شاخص های معدنی رتبه اول کشور است.

سرپرست استانداری کرمان گفت: استان کرمان در بسیاری از شاخص های معدنی رتبه اول کشور است.

به گزارش”روراستی” محمدجواد فدایی در حاشیه برگزاری ششمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات معدنی و راهسازی اظهار داشت:  استان کرمان به درستی بهشت معادن ایران نام‌گذاری شده است اما ما اکنون در بهشتی هستیم که به دلیل تناقض‌های موجود در قوانین نمی‌توانیم از نعمت‌های خدادادی آن به‌خوبی استفاده کنیم.

سرپرست استانداری کرمان افزود: درخواست ما از مدیران کشوری این است که با رفع تناقضات و خلأهای قانونی امکان استفاده ما از این نعمت‌ها را فراهم کنند.
وی بیان داشت: استان کرمان در بسیاری از شاخص‌های معدنی کشور رتبه اول را به خود اختصاص داده است. باید از این امکان برای توسعه و حل مشکلات استان به‌ویژه رفع معضل بیکاری و افزایش درآمد مردم استفاده کرد. امیدواریم برگزاری این نمایشگاه بر اقتصاد و همچنین بخش معدن استان تأثیر مثبت داشته باشد.
فدایی خاطرنشان کرد: انتظار ما از این نمایشگاه کمک به توسعه معادن استان و رفع مشکلات آن‌ها، ایجاد شرایط استفاده از تکنولوژی‌های معدنی، ایجاد امکان توسعه صادرات، فرصت ایجاد ارتباطات بین‌المللی و… است.

برچسب ها:
رتبه اول رفسنجان شاخص های معدنی کرمان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :