هیچ تریبونی حق ندارد یأس و ناامیدی به جامعه تزریق کند

  • شناسه خبر: 41665
هیچ تریبونی حق ندارد یأس و ناامیدی به جامعه تزریق کند

فرماندار رفسنجان گفت: هیچ تریبونی حق ندارد یأس و ناامیدی به جامعه تزریق کند.

فرماندار رفسنجان گفت: هیچ تریبونی حق ندارد یأس و ناامیدی به جامعه تزریق کند.

به گزارش “روراستی” علیار اسکندری‌نسب در همایش دهیاران بخش فردوس اظهار داشت: وحدت بین شورای اسلامی شهر و روستا و دهیاران و شهرداران اولین گامی است که باید بردارید و مبنای وحدت قانون است و هر کس بداند در چارچوب وظایفی که قانون مشخص کرده چگونه حرکت و تصمیم‌گیری می‌کند.

وی بیان داشت: قانون را باید خوب بخوانید و مرور کنید، قانون ظرافت‌های ویژه‌ای دارد که هرچه هم حفظ باشیم باز هم نیاز به مطالعه داریم.

فرماندار رفسنجان با اشاره به شرایط ویژه کشور تصریح کرد: کشور در شرایط بسیار حساسی قرار دارد، سفر اخیر رئیس‌جمهور به اروپا انجام شده که همزمان با آن موضع‌گیری‌های استکبار جهانی و نوچه‌های او در منطقه خاورمیانه را دیدیم.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها از فردای آن روز که برجام به نتیجه رسید شروع به بدعهدی کردند ،دوره اوباما برای جمهوری اسلامی ایران سخت‌ترین دوره بود که آمریکایی‌ها توانسته بودند اجماع جهانی علیه ابران بگیرند و چند قطعنامه الزام‌آور تصویب کردند.

اسکندری‌نسب توضیح داد: خوشبختانه با تدبیر مقام معظم رهبری و مسؤولان نظام منجر به مذاکرات شد و نتیجه‌اش برجام شد که ترامپ از آن به عنوان بدترین قراردادی است که آمریکایی‌ها امضا کردند، یاد می‌کند.

آمریکایی‌ها امروز در دنیا تنها ماندند

فرماندار رفسنجان بیان کرد: عصبانیت ترامپ از این است که جمهوری اسلامی ایران توانسته قراردادی امضا کند و آمریکایی‌ها صهیونسیت و آل‌سعود هم از ایران عصبانی هستند.

وی ابراز داشت: آمریکایی‌ها را در دنیا به غیر عربستان و اسرائیل کسی همراهی نکرده و تمام کشورهای دنیا گفتند ما در مقابل فشارهای جدید آمریکا تنها از برنامه‌های سازمان ملل متحد پیروی می‌کنیم.

اسکندری‌نسب خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها امروز در دنیا تنها ماندند، اما یک امید در داخل دارند که پاشنه آشیل شکست جمهوری اسلامی ایران عدم انسجام و وحدت داخلی است.

اسکندری‌نسب اظهار کرد: به وسیله گروهک‌های منافق و بقیه کسانی که داخل کشور برای آمریکا کار می‌کنند آمریکا امیدوار به شکست نظام است.

وی اذعان داشت: ما شرایط سخت‌تر از این شرایط را پشت سر گذاشتیم، دوران جنگ را فراموش نکردیم با استقامت و امید جنگ هشت‌ساله را به پایان رساندیم و توانستیم کشورمان را حفظ کنیم و حتی یک وجب خاک کشور را از دست ندهیم.

هیچ تریبونی حق ندارد یأس و ناامیدی به جامعه تزریق کند

فرماندار رفسنجان تأکید کرد: امروز کشور ما زیرساخت‌های زیادی دارد که ثمره دوران انقلاب اسلامی و ایستادگی در دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: هیچ تریبونی حق ندارد یاس و ناامیدی به جامعه تزریق کند زیرا یأس و ناامیدی که تزریق شود، ناکارآمدی جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد در حالی که نظام ما کارآمدترین نظام‌هاست و دستاوردهای زیادی دارد که باید این دستاوردها را معرفی کنیم.

وی یادآور شد: نامه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به روحانی بیانگر حفظ وحدت در راس نظام است

برچسب ها:
تریبون جامعه رفسنجان فسنجان ناامیدی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهروند

    چقدر دروغ ؟؟؟؟ دیگه بسه...