خسارت پسته، مشارکت مردم را به حداقل می‌رساند

  • شناسه خبر: 41667
خسارت پسته، مشارکت مردم را به حداقل می‌رساند

بخشدار مرکزی رفسنجان گفت: خسارت پسته امسال موجب می شود که مردم در کارهای عمرانی و …مشارکت شان به حداقل برسد.

بخشدار مرکزی رفسنجان گفت: خسارت پسته امسال موجب می شود که مردم در کارهای عمرانی و …مشارکت شان به حداقل برسد.

به گزارش “روراستی” بخشدار مرکزی رفسنجان در همایش دهیاران در تالار عقیق با تبریک سالروز تأسیس قانون دهیاری‌های خودکفا اظهار داشت: نهاد دهیاری‌ها از بدو تأسیس خدمات خوب و ارزنده‌ای در روستاها انجام داده با مقایسه روستاهای قبل از انقلاب با روستاهای بعد از انقلاب این تفاوت چشمگیر را می‌بینیم.

مصطفی بخشی بیان داشت: دهیاران با تلاش خود می‌توانند مهاجرت معکوس از شهر به روستا ایجاد کنند روستاها اگر توسعه پیدا کنند، قطعا روستایی‌هایی که در گذشته از روستا به شهر مهاجرت کردند مجددا به روستای خود بر می‌گردند.

بخشدار مرکزی رفسنجان تصریح کرد: به دنبال معرفی روستاها هستیم همه روستاهای ما ظرفیت‌های زیادی دارند، دهیاران نسبت به معرفی روستای خود تلاش کنند و بخشداری در این زمینه همراهی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در جشنواره بستنی کبوترخان حدود ۳۰ هزار نفر شرکت کردند که از اقصی‌نقاط استان آمده بودند روستاهایی مانند درّه‌در، دره‌رنج و…هم باید معرفی شوند.

بخشی با بیان اینکه جامعه روستایی، جامعه‌ای ناراحت و سرخورده شدند و باید با ایجاد شادی و نشاط در روستاها، توسعه هم ایجاد می‌شود، ادامه داد: امسال با مشکل گرمازدگی پسته‌ها مواجه شدیم، بحث مشارکت که مردم به حداقل می‌رسد و باید بودجه‌ای موجود مدیریت شود تا کارهای خوبی برای مردم انجام دهیم و رضایت حداکثری مردم را جلب کنیم.

وی در پایان یادآور شد: شرکت تعاونی‌ دهیاری‌های رفسنجان برترین شرکت تعاونی در ایران است.

برچسب ها:
پسته خسارت رفسنجان مشارکت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :