مجلس به ترمیم تیم اقتصادی دولت کمک کند

  • شناسه خبر: 41737
مجلس به ترمیم تیم اقتصادی دولت کمک کند

امام جمعه رفسنجان گفت: اگر مجلس شورای اسلامی وظیفه‌ای در کمک به تیم اقتصادی دولت دارد کمک کند تا این تیم ترمیم شود و مردم از فشارهای اقتصادی بیرون آیند.

امام جمعه رفسنجان گفت: اگر مجلس شورای اسلامی وظیفه‌ای در کمک به تیم اقتصادی دولت دارد کمک کند تا این تیم ترمیم شود و مردم از فشارهای اقتصادی بیرون آیند.

به گزارش” روراستی“حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه رفسنجان نسبت به برخورد قاطع با سارقان، اشرار و بزهکاران که خواسته به حق مردم است توسط نیروی انتظامی تأکید کرد.

امام جمعه رفسنجان با تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) افزود: حضور در مسؤولیت‌های اجتماعی با حفظ حرمت و حجاب مانعی ندارد و جامه هم از خدمات بانوان بهره‌مند می‌شود.

وی به شورای نگهبان که یکی از ارکان برجسته و شاخص نظام است، اشاره کرد و گفت: این نهاد پشتیبان مردم و نظام و از طرفی خار چشم دشمنان و بدخواهان و همزاد انقلاب است و بر حسب وظیفه آنچه در چارچوب نظام است را اجرا می‌کند.

رمضانی‌پور با بیان اینکه خیران ورود کنند و بهزیستی را یاری کنند، گفت: امسال ماهانه اداره تامین اجتماعی در رفسنجان بیش از ۱۶ میلیارد تومان خدمات پرداخت کرده است و تکریم ارباب رجوع و ده‌ها خدمات از جمله خدمات این نهاد است که قابل تقدیر است.

وی به کمبود انرژی‌های آب و برق اشاره کرد و بیان داشت: وقتی مسئولان کشور استمداد دارند از مردم که در این زمینه صرفه‌جویی کنند حتی به اندازه خاموشی یک لامپ باید کمک شود.

امام جمعه رفسنجان گفت: ما از ده‌ها کشور جهان از نظر معادن و ثروت‌های نهفته بالاتریم اما مدیریت اقتصادی ضعیف داریم در حالی که مدیریت اقتصاد از مدیریت سیاسی مهم‌تر است.

رمضانی‌پور گفت: اگر مجلس شورای اسلامی وظیفه‌ای در کمک به تیم اقتصادی دولت دارد کمک کند تا این تیم ترمیم شود و مردم از فشارهای اقتصادی بیرون آیند.

برچسب ها:
تیم اقتصادی دولت رفسنجان مجلس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :