افتتاح شعبه ایتام خیریه آبشار عاطفه ها در رفسنجان

  • شناسه خبر: 41943
افتتاح شعبه ایتام خیریه آبشار عاطفه ها در رفسنجان

مدیرعامل خیریه آبشار عاطفه ها در رفسنجان گفت: شعبه ایتام خیریه آبشار عاطفه‌ها در دهه کرامت با کمک خیران رفسنجانی افتتاح شده است.

مدیرعامل خیریه آبشار عاطفه ها در رفسنجان گفت: شعبه ایتام خیریه آبشار عاطفه‌ها در دهه کرامت با کمک خیران رفسنجانی افتتاح شده است.

به گزارش “روراستی” نجمه قاسمی مدیرعامل خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه رفسنجان در جشن میلاد امام رضا(ع) و جشن تولد ۳۱ شهید در بوستان جوان اظهار داشت: خیریه آبشار عاطفه‌ها به مرکزیت مشهد مقدس با ۴۲۰ شعبه در سراسر ایران فعال است و ۱۷ شعبه از آبشار عاطفه‌ها در استان کرمان فعالیت می‌کند ضمن اینکه شعبه رفسنجان از سال ۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی بیان کرد: شعبه رفسنجان توانسته خانواده‌های نیازمند، بی‌سرپرست، ایتام و بیماران را با کمک خیران زیر پوشش خود قرار دهد، اهدای جهیزیه به نوعروسان مهمترین خدمت این خیریه است و از دیگر خدمات در زمینه اشتغالزایی و ایجاد مشاغل خانگی و آموزش مشاغل خانگی برای خانواده‌های نیازمند دیگر فعالیت‌های خیریه آبشار عاطفه‌هاست.

قاسمی ابراز داشت: خیریه آبشار عاطفه‌ها در تمام بخش‌های شهرستان از جمله نوق، کشکوئیه و شهر سرچشمه شعبه دارد شعبه ایتام خیریه آبشار عاطفه‌ها در دهه کرامت با کمک خیران رفسنجانی افتتاح شده تا از این پس بتوانیم خدمات گسترده و بهتری به خانواده‌های ایتام ارائه دهیم.

وی در ادامه اظهار کرد: جشن امشب خیریه به مناسبت میلاد امام رضا(ع) ولادت ۳۱ شهید که ولادت آنها با شب ولادت امام رضا(ع) مصادف شده برگزار شد و این طرح مبتکرانه در رفسنجان چند سالی است که اجرا می‌شود و یادواره شهدا به صورت تولد شهدا گرامی داشته می‌شود و خانواده شهدا و دیگر همشهریان می‌توانند به بهانه حضور کادوی تولد برای آن شهید را تهیه کرده و به عنوان کمکی برای نیازمندان شهرستان به خیریه اهدا کنند.

قاسمی اضافه کرد: علی‌رغم کمک‌های خیران هنوز نیازمندان زیادی در این شهر هستند که چشم‌شان به دست خیران است و هدف از این مراسم جمع‌آوری کمک‌هایی است که صرف امور نیازمندان شود.

وی تأکید کرد: اگر زمینی برای احداث مکان خیریه آبشار عاطفه‌ها اختصاص داده شود بزرگترین محبت در حق این خیریه خواهد بود چرا که ۶ سال است در یک مکان استجیاری فعالیت می‌کنیم و در این مدت می‌توانستیم به راحتی یک زمین تهیه کنیم و ساخت و ساز کنیم اما دوست داشتیم کمک‌های خیران اول صرف نیازمندان شهرمان باشد.

مدیرعامل خیریه آبشار عاطفه‌ها در پایان متذکر شد: اولین نمایشگاه خیریه آبشار عاطفه‌ها در این مکان در حال برگزاری است و در این نمایشگاه دستاوردهای مهرجویان و نیازمندان آبشار عاطفه‌ها به نمایش گذاشته شده که شهروندان و خیران می‌توانند با خرید این اقلام کمکی به خیریه داشته باشند.

برچسب ها:
چشم به راه خیریه رفسنجان نیازمند
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :