راه اندازی کانون جامعه ایثارگران در سال93 / نگذاریم انقلاب به دست نا اهلان بیافتد

  • شناسه خبر: 4201
راه اندازی کانون جامعه ایثارگران در سال93 / نگذاریم انقلاب به دست نا اهلان بیافتد

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان به راه اندازی کانون جامعه ایثارگران در سال ۹۳ اشاره کرد و گفت : این کانون بنا به تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام  و مجلس شورای اسلامی به ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات امور ایثارگران خواهد پرداخت . به گزارش روراستی،علی رسولیان در جشن تکلیف فرزندان […]

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان به راه اندازی کانون جامعه ایثارگران در سال ۹۳ اشاره کرد و گفت : این کانون بنا به تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام  و مجلس شورای اسلامی به ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات امور ایثارگران خواهد پرداخت .
به گزارش روراستی،علی رسولیان در جشن تکلیف فرزندان شاهد و ایثارگر که در تالار فرهنگیان این شهرستان برگزار شد افزود : صندوق سلامت در بنیاد شهید وجود دارد که توسط نماینده ولی فقیه ( آقای شهیدی ) احیا شده و از سال آینده هزینه های درمانی خانواده های شهداء با ارائه فاکتور به این صندوق ، از صندوق پرداخت خواهد شد.
رسولیان اضافه کرد : مسائل درمانی خانواده های شهداء شاغل در ادارات نیز در سال آینده مرتفع خواهد گردید.
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان بنا به فرموده رهبر اذعان داشت : نگذاریم انقلاب به دست نا اهلان بیافتد  و با خیزشهای لاک پشتی انقلاب را منحرف کنند لذا نیاز است مردم ایران اسلامی و انقلابیون همواره در بیداری اسلامی باشند تا برای رشد همه جانبه در پیش گاه خداوند به کمال برسند .
علی رسولیان گفت : خون شهداء انقلاب اسلامی را بیمه کرد و به دست ما سپرد و آنها مکتب سرخ شهادت و شهامت را در راستای دفاع از ارزشهای اسلامی به ما یادآوری می کنند.

 رسولیان در جمع ۳۶ فرزند شاهد و ایثارگر افزود : امام راحل رشادت ها و قیامهای مردمی و تظاهراتهای قشر عظیم ایران در مقابل دشمن را از سال ۴۲ می دیدند به همین منظور برای یاری خانواده های شهدا و ایثارگر در روز ۲۲ اسفند بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرموده ایشان تاسیس شد.
وی با اشاره به اینکه تاسیس این بنیاد و این تشکل برخاسته از متن انقلاب و مزین به نام شهید است تصریح کرد : امام راحل برنامه های بنیاد را در راستای ارتقاء سطح کیفی ، فرهنگی و علمی فرزندان و وارثین شهداء از مهد تا دانشگاه پایه گذاری کردند تا بنیاد شهید به عنوان ولی فرزندان ، خلایی را که بر اثر شهادت پدر به وجود امده است برای این بازماندگان پر کند.
وی افزود : برای گستردگی امورات تحصیلی و دانشگاهی و رسیدگی به امور خانواده های شهداء ، برنامه ها و دستور العملهایی صادر تحت پوشش و نظارت معاون رئیس جمهور وقت اداره می شود.
وی بیان کرد : معاون رئیس جمهور با همکاری نماینده ولی فقیه ( آقای شهیدی) به امورات بودجه ای و رفع مشکلات  و تسهیل دیگر برنامه های خانواده های شهدا رسیدگی خواهند کرد.
علی رسولیان اظهار داشت : اگر همه دنیا را به شاهد و ایثارگر هدیه کنند اندک است چرا که آنها در دفاع از مرزهای اسلامی جان فشانی کردند  و کسانی بودند که با قدم گذاشتن در میدان مین و خمپاره ، حرفی از حقوق و درجه به میان نیاوردند و برای رضای خدا رفتند.
رسولیان افزود : امروز دشمن ما رها نکرده و به شکست و نابودی و برچیدن انقلاب اسلامی ایران فکر می کنند.
وی با تاکید بر اینکه دشمن با تمام نیرو در مقابل اسلام و انقلاب ایستاده است بیان داشت : امروز می طلبد فرزندان را به گونه ای تربیت کنیم که فرهنگ رشادت و ایثار و حفظ و حراست از ارزشهای اسلامی به آنها انتقال یابد و نهادینه شودتا مورد خشنودی خدا و بندگانش شوند.
رسولیان خطاب به فرزندان شاهد و ایثارگر گفت : ترفندهای دشمن برای نابودی نسل انقلاب و اسلام گسترده است که شما می توانید با کسب علم با اتکا بر دانش و ارتقاء سطح فکری و علمی بر بصیرت خود بیافزایید و ترفندهای دشمن را خنثی کنید.
وی بنا به فرموده رهبری که  به بصیرت افزایی تاکید داشتند  تصریح کرد : اگر بصیرت نداشته باشید در دین خود می مانید چه برسد به مسائل کشوری.
علی رسولیان خاطرنشان کرد : در جنگ ایران و عراق ، که جنگ سخت بود تمام دنیا از جمله شوروی و آمریکای لعین ، تجهیزات جنگی و نیروی انسانی عراق را تامین می کردند به طوری که در جمع اسرای عراقی که به دست ایرانیان دستگیر شده بودند افرادی از کشورهای غربی و ضد اسلامی وجود داشتند.
وی تصریح کرد : والدین با حضور در مراکز آموزش و پرورش می توانند ارتباط خوبی داشته باشند تا با دو بال اولیاء و مربیان فرزندان را در راستای رساندن به درجات عالی و متعالی پرورش و سوق دهیم

برچسب ها:
ایثارگران رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :