ضرورت داشتن وحدت و همدلی در شرایط فعلی مملکت

  • شناسه خبر: 42105
ضرورت داشتن وحدت و همدلی در شرایط فعلی مملکت

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در رفسنجان گفت: در شرایط فعلی مملکت ایجاد وحدت، همدلی و انسجام خیلی مهم است برای دشمن اشخاص مهم نیستند و باید در برابر این دشمنی همه با هم متحد باشیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در رفسنجان گفت: در شرایط فعلی مملکت ایجاد وحدت، همدلی و انسجام خیلی مهم است برای دشمن اشخاص مهم نیستند و باید در برابر این دشمنی همه با هم متحد باشیم.
به گزارش “روراستی” حسن کبیریان عصر شنبه در آیین بزرگداشت روز خبرنگار که به همت خادمان موکب خاتم‌الانبیا(ص) بزرگترین موکب خدمت‌رسان به زائران پیاده اربعین در کربلای معلی برگزار شد، با اشاره به حساسیت شغل خبرنگاری اظهار داشت: هر روز که جلوتر می‌رویم این حساسیت را بیشتر درک می‌کنیم شاید ده سال پیش زمانی که هنوز فضای مجازی چندان مطرح نبود به اهمیت کار خبرنگاری پی نمی‌بردیم.
وی بیان داشت: خبرنگاران امروز هدایت جامعه را بر عهده دارند، خبرنگاران ما تراز انقلاب اسلامی هستند و کار اطلاع‌سانی به جامعه و بیان کم و کاستی‌ها و امیدبخشی به جامعه را عهده‌دار هستند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در رفسنجان با اشاره به اینکه آن‌چه امروز جامعه را زجر می‌دهد شایعه است، افزود: خبرنگار متعهد و متخصص می‌تواند سره را از ناسره تشخیص دهد ضمن اینکه نسبت به منابع خبری خیلی باید دقت شود.
وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی مملکت ایجاد وحدت، همدلی و انسجام خیلی مهم است برای دشمن اشخاص مهم نیست و باید در برابر این دشمنی همه با هم متحد باشیم.
کبیریان با اشاره به اینکه طی چند سال گذشت از انقلاب همه طیف آدمی دیدیم که همه هم و غم خود را برای حفظ انقلاب گذاشتند، ادامه داد: باید نسبت به انقلاب اسلامی و اصل ولایت‌فقیه حساسیت داشته باشیم.
وی ابراز داشت: شهدای ما در زمان جنگ با هر نگرشی که وارد جبهه می‌شدند اما در جبهه نگرش‌شان دفاع از اسلام واصل ولایت‌فقیه بود.


علی میربابایی از خادمان موکب خاتم الانبیا(ص) در این برنامه از خدمات موکب در ۶ بخش آشپزی، نانوایی، فرهنگی، پزشکی،چایخانه و اسکان یاد کرد و اظهار داشت: اعزام کاروان کربلا اولی‌ها که سال گذشته انجام شد و اعزام مشهد اولی‌ها همچنین اعزام هیأت ناشنوایان به مشهد مقدس که در دست اقدام است از جمله فعالیت‌های موکب در کنار خدمت به زائران پیاده اربعین است.
وی بیان داشت: اهدای سبد کالا به نیازمندان در ایام مختلف سال با همراهی خیران و خادمان موکب از دیگر اقدامات خادمان این موکب است.
عسکری مسؤول خیریه خبازان هم از پخت نان صلواتی در هر پنج شنبه و جمعه در طول سال مقابل درب شماره ۵ مسجد جمکران در کنار خدمات این خیریه به زائران اربعین خبر داد.


وی عنوان کرد: با کمک کمیته امداد امام خمینی(ره) برای ۱۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کردیم.
ابراهیم انوشه مسؤول نمایندگی خانه مطبوعات استان در رفسنجان نیز رعایت انصاف و اخلاق و داشتن وسواس در بیان جملات در کار خبری را متذکر شد و افزود: خبرنگاران در جایگاهی قرار گرفته‌اند که رسالت سنگینی بر عهده دارد و گروه مرجع غیرمستقیم جامعه هستند.

انتهای پیام/بمی نژاد

برچسب ها:
رفسنجان مشکلات مملکت وحدت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :