مسؤول خانه مطبوعات رفسنجان:

برخورد با خبرنگار خارج از عرف است

  • شناسه خبر: 42200
برخورد با خبرنگار خارج از عرف است

مسؤول نمایندگی خانه مطبوعات استان در رفسنجان گفت: برخورد با خبرنگار خارج از عرف است و اگر باب شود خیلی خطرناک است.

مسؤول نمایندگی خانه مطبوعات استان در رفسنجان گفت: برخورد با خبرنگار خارج از عرف است و اگر باب شود خیلی خطرناک است.

به گزارش خبرنگار “روراستی” در ادامه جلسات هفتگی خانه مطبوعات عصر یکشنبه ۲۸ مرداد یک جلسه دیگر برگزار شد و نماینده رسانه های مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انوشه مسؤول نمایندگی خانه مطبوعات استان در رفسنجان در این جلسه ضمن قدردانی از روابط عمومی مس رفسنجان برای برگزاری مراسم بزرگداشت روز خبرنگار به برخورد اخیر دو تن از وابستگان به مدیران یک شرکت خصوصی در رفسنجان با حامد قاسمی خبرنگار سایت روراستی اشاره کرد و اظهار داشت: برخورد با خبرنگار عرف نیست و اگر باب شود خیلی خطرناک است.

وی بیان داشت: خانه مطبوعات و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه خود دانست در حمایت از این خبرنگار بیانیه ای صادر کند و این اقدام را محکوم نمایند ضمن اینکه خبرنگار از هر طیفی که بادش باید از او حمایت شود و اگر حرمت و جایگاهش مورد تهدید قرار گرفت وظیفه خانه مطبوعات است که از وی حمایت کند.

انوشه در ادامه بر ارائه مجوز نمایندگان خبرگزاری ها و سایت ها که در شهرستان فعالیت می کنند، به این خانه تأکید کرد.

در این جلسه همچنین مدیران مسؤول هفته نامه ها دغدغه های خود را مطرح کردند و مشکلات را نوعی بحران عنوان کردند که در صورت باقی ماندن در آن نشریه های آن ها رو به تعطیلی خواهد رفت و خواستار رسیدگی شدند.

بخش دیگری از این جلسه اختصاص داشت به قول و وعده های مس که در جلسه روز خبرنگار مطرح شد از جمله به بحث زمین و اعطای وام اشاره شد و از حمایت مجتمع مس رفسنجان در تجهیز خانه مطبوعات و تقبل هزینه برپایی کلاس آموزشی ویژه خبرنگاران یاد شد.

انتهای پیام/بمی نژاد

برچسب ها:
برخورد خبرنگار رفسنجان عرف
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :