استقبال ۱۶۰۰ نفری از مسابقه بزرگ قرآنی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 42215
استقبال ۱۶۰۰ نفری از مسابقه بزرگ قرآنی در رفسنجان

رئیس روابط عمومی مجتمع مس رفسنجان گفت: ۱۶۰۰ نفر در مسابقه بزرگ حفظ سوره حشر و حجرات در رفسنجان، انار و سرچشمه ثبت نام کردند.

رئیس روابط عمومی مجتمع مس رفسنجان گفت: ۱۶۰۰ نفر در مسابقه بزرگ حفظ سوره حشر و حجرات در رفسنجان، انار و سرچشمه ثبت نام کردند.

به گزارش “روراستی” به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، محمدرضا رجب پور اظهار کرد: مسابقه بزرگ حفظ سوره حشر و حجرات در شهرهای رفسنجان، انار، سرچشمه و پاریز توسط روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان به صورت همزمان ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه اول شهریور ماه برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این مسابقه علاوه بر شهروندان، ویژه کارکنان مس سرچشمه نیز خواهد بود، افزود: از مجموع تعداد شرکت کنندگان در این مسابقه، ۱۲۱۴ نفر از رفسنجان، ۲۴۵ نفر از شهرستان انار ، ۷۲ نفر از شهر سرچشمه و ۳۱ نفر از پاریز هستند.
رجب پور در خصوص محل آزمون بیان کرد: محل آزمون در شهر رفسنجان در دانشگاه ولیعصر (عج) ، در شهرستان انار در دانشگاه آزاد اسلامی ، در شهر سرچشمه در سینما آزادی شهر سرچشمه و در پاریز در مجموعه فرهنگی قمر بنی هاشم (ع) خواهد بود.
رییس روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه تاریخ قرعه کشی و اهدای جوایز را پنجشنبه ۲۲ شهریور ماه در تالار خیام دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان ذکر و تصریح کرد: همراه داشتن کارت آزمون و ارائه کارت شناسایی الزامی است.
رجب پور با برشمردن جوایز این مسابقه خاطرنشان کرد: به نفر اول مبلغ ۳۰ میلیون ریال، نفر دوم مبلغ ۲۰ میلیون ریال و نفر سوم مبلغ ۱۰ میلیون ریال اهدا می شود ضمن آنکه ۱۰ هدیه پنج میلیون ریالی به کارکنان شاغل در مس سرچشمه، ۲۰ هدیه پنج میلیون ریالی به سایر شرکت کنندگان و ۶۷ هدیه نفیس غیر نقدی نیز برای این مسابقه در نظر گرفته شده است.

برچسب ها:
اسنقبال رفسنجان قرآن مسابقه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :