ضعف تیم اقتصادی دولت ریشه مشکلات کشور/۲۶ طرح حمایت از کالای ایرانی از سوی بسیج آماده تحویل به دولت

  • شناسه خبر: 42217
ضعف تیم اقتصادی دولت ریشه مشکلات کشور/۲۶ طرح حمایت از کالای ایرانی از سوی بسیج آماده تحویل به دولت

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: ریشه مشکلات اقتصادی کشور در ضعف مدیریت تیم  اقتصادی دولت است.

۳رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: ریشه مشکلات اقتصادی کشور در ضعف مدیریت تیم  اقتصادی دولت است.

به گزارش “روراستی” دکتر غلامرضا حسن پور اشکذری رئیس سازمان بسیج اصناف کشور امروز در نشستی در محل اتاق اصناف استان کرمان اظهار داشت: دشمن می خواهد ما را از نظام ناامید کند امروز مشکلاتی داریم و اصنافی که در برهه های زمانی مختلف همه را زیر چتر خود می گرفت امروز نفسش به شماره افتاده است.

وی بیان داشت: وظیفه سپاه پاسداران و بسیج حفاظت از انقلاب و دستاوردهای انقلاب است که بالاترین دستاورد انقلاب مردم هستند.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور ادامه داد: ریشه ها و علل مشکلات در بازار در ضعف مدیریت تیم اقتصادی دولت است؛ چرا ما تثبیت قیمت نداریم، رکود بی سابقه ای حاکم شده، دلار ۴۲۰۰ تومانی این همه رانت لاجاد کرد برای این نرخ گذاری با چه کسی مشورت شد و چه کسانی دخالت کردند که چنین تصمیمی گرفته شد.

وی تصریح کرد: تصدی گری ۸۰ درصد اقتصاد دست دولت از دیگر علل مشکلات اقتصادی کشور است پس اصل ۴۴ کجا اجرا شد.

حسن پور اشکذری در ادامه با اشاره به اینکه ضعف مدیریت بحران علل دیگر آشفتگی اقتصاد کشور است، افزود: رهبر انقلاب بر تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی تأکید داشتند عمل نشد و دوباره تکرار کردند در اقتصاد مدیریت بحران به شدت ضعیف است.

وی گفت: ضعف در اطلاع رسانی و عدم استفاده بهینه از رسانه ها بار دیگری بر مشکلات افزود مسؤولان حرف هایشان مشخص نیست اینگونه حرف زدن و استفاده از رسانه به جای آرام کردن مردم التهاب ایجاد می کند.

حسن پور اذعان کرد: فعال اقتصادی تریبونی برای حرف زدن ندارد باید این فضا ایجاد شود نمی شود گفت مردم ساکت باشند مردم می خواهند حرف خود را بزنند.

وی اضافه کرد: سودجویی برخی فعالان اقتصادی در بخش خصوصی و نفوذی هایی در دولت در بخش اقتصادی در سه قوه،  دست به دست هم دادند و این وضعیت را به وجود آوردند.

حسن پور خاطرنشان کرد: بازار شهدای زیادی تقدیم انقلاب و اسلام کرده و الان هم پای انقلاب ایستاده است.

وی  فشارهای اقتصادی دولت به بازار از جمله عوارض، پسماند، مالیات بر درآمد، مالیات بر ارزش افزوده و… را ذکر کرد و عنوان داشت: پیشنهاد دادیم به واحدهای تولیدی کوچک ۵ سال تنفس مالیاتی داده شود.

این مسؤول اظهار کرد: کاسب زمانی که فروش نیست چگونه مالیات بپردازد با این وضعیت بعضی صنوف ما در حال نابودی هستند.

وی بیان کرد: عملیات روانی در فضای مجازی توسط دشمن هم موضوع دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد اما تا زمانی که رهبر انقلاب و مسؤولان دلسوز در نظام داریم دشمن کاری از پیش نمی برد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توضیح داد:  وظیفه ما کمک همه جانبه به دولت است ۲۶ طرح در حمایت از کالای ایرانی در قرارگاه بسیج آماده تحویل به دولت شده است در کشور ۶۰۰ هزار بسیجی اصناف داریم که همگی آماده کمک هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :