با حضور 600 شرکت کننده

اولین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 42551
اولین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان برگزار شد

شهردار رفسنجان گفت: پول‌هایی که برای ورزش اختصاص پیدا می‌کرد و مشخص نبود کجا هزینه می‌شود با برگزاری المپیاد ورزشی با نظارت کامل محل هزینه کرد آن ها مشخص خواهد شد.

شهردار رفسنجان گفت: پول‌هایی که برای ورزش اختصاص پیدا می‌کرد و مشخص نبود کجا هزینه می‌شود با برگزاری المپیاد ورزشی با نظارت کامل محل هزینه کرد آن ها مشخص خواهد شد.
به گزارش “روراستی” اختتامیه اولین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان عصر شنبه در سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان برگزار شد.
محمدرضا عظیمی‌زاده در این آیین با اشاره به اینکه این المپیاد ایده ارزشمند شورای اسلامی شهر بود، اظهار داشت: کمک‌هایی که برای ورزش در نظر گرفته می‌شد مشخص نبود کجا هزینه می‌شود و آیا درست هزنیه می‌شود و بر هزینه‌های ورزشی که شهرداری می‌کند نظارت می‌شود یا خیر که برنامه‌ریزی برای المپیاد ورزشی صورت گرفت.
وی بیان داشت: هر کاری شروعش شاید با ایراداتی همراه باشد اما این حرکت آغاز حرکت نویی در زمینه ورزش شهرستان خواهد بود.
شهردار رفسنجان بیان کرد: این المپیاد را هیأت‌های ورزشی شهرستان برگزار کردند و اداره ورزش و جوانان هم حمایت کرد و حرکت خودجوش و مردمی بود که در محلات مختلف برگزار شد.
وی ادامه داد: فضایی ایجاد شد که همه در هر شرایط و هر سنی بتوانند در رشته‌های مورد نظر خود شرکت کنند.
**کشف استعدادهای ورزشی از فرصت‌های خوب المپیاد ورزشی محلات است
عظیمی‌زاده تصریح کرد: بحث ایجاد همبستگی و همدلی بین شهروندان و ایجاد رقابت سالم بین محلات در قالب این برنامه‌های ورزشی، آشنایی بیشتر مردم با هم و اینکه ورزشکاران می‌توانند یکدیگر را ببینند و همچنین کشف استعدادها نیز گزینه دیگری است که از آن به عنوان یک فرصت در این المپیاد به شمار می‌رود.
وی خاطرنشان کرد: در این المپیاد ظرفیت هیأت‌های ورزشی را هم می‌توان مشخص کنیم و اینکه خودمان را در رشته‌های مختلف عرضه کنیم همچنین این حرکت موجب بالندگی در امر ورزش می‌شود و از همین امروز برنامه‌ریزی را برای المپیادهای بعدی آغاز می‌کنیم.
علیرضا رفیعی دبیر اولین المپیاد ورزشی محلات نیز از برگزاری المپیاد ورزشی بدون حاشیه خبر داد و اظهار کرد: ایده شکل‌گیری المپیاد در خردادماه رقم خورد و پایه‌ریزی شد و پیشکسوتان ورزشی در رشته‌های مختلف هم برای برنامه‌ریزی جزء صاحبنظران بود.
برگزاری المپیاد در ۸ رشته با ۶۰۰ نفر شرکت‌کننده
وی ادامه داد: مسابقات در هشت رشته و به خوبی برگزار شد و بازتاب خوبی در بین جوانان شهرمان داشت.
رفیعی تصریح کرد: هیأت‌های ورزشی متصدی هر رشته شدند و طبق آخرین قوانین فدراسیون ورزشی‌شان مسابقات را برگزار کردند.
وی خاطرنشان کرد: ۲۶ محله اعلام آمادگی کردند و نزدیک به ۶۰۰ نفر در هشت رشته شرکت کردند؛ اسماعیل‌آباد، الله‌آباد، کمال‌آباد، علی‌آباد، اسدآباد، رستم‌آباد، رحمت‌آباد، شهرک یادگار امام(ه) و…از جمله محلاتی بودند که در این مسابقات شرکت کردند.

برچسب ها:
المیپاد رفسنجان محلات ورزشی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :