در سالن 9 دی صورت می گیرد

برگزاری مسابقات بسکتبال قهرمانی کشور در رفسنجان

  • شناسه خبر: 42576
برگزاری مسابقات بسکتبال قهرمانی کشور در رفسنجان

مسابقات بسکتبال قهرمانی کشور رده نوجوانان به میزبانی رفسنجان در حال برگزاری است.

مسابقات بسکتبال قهرمانی کشور رده نوجوانان به میزبانی رفسنجان در حال برگزاری است.

به گزارش “روراستی” مسابقات بسکتبال قهرمانی کشور از ۱۸ شهریور ماه به میزبانی رفسنجان در سالن ورزشی ۹ دی که هنوز به طور رسمی افتتاح نشده آغاز شده است.

جواد خوشحالی رئیس هیأت بسکتبال شهرستان رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: ۹ تیم از استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، مرکزی، یزد، خراسان جنوبی، اراک و کرمان در این رقابت‌ها حضور دارند.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها از ۱۸ شهریور تا جمعه ۲۳ شهریور ادامه دارد و اختتامیه آن جمعه برگزار می‌شود.

رئیس هیأت بسکتبال رفسنجان با اشاره به حضور رفسنجان در این رقابت‌ها به عنوان نماینده استان کرمان افزود: تاکنون دو برد و یک باخت حاصل کار بچه‌های رفسنجان بوده و با توجه به بالا بودن سطح رقابت‌ها و اینکه تیم‌ها با قدرت ظاهر شدند کار بچه‌های رفسنجان بیش از حد انتظار بوده است.

خوشحالی تصریح کرد: استقبال فوق‌العاده زیادی از این رقابت‌ها شده و جوی که تاکنون در رفسنجان اتفاق نیفتاده در ورزشگاه ۹ دی و تماشای این رقابت‌ها حاکم است.

مسؤولان در کنار ما باشند و حمایت کنند

رئیس هیأت بسکتبال رفسنجان با بیان اینکه دو سال و نیم هیأت بسکتبال با حضور مربی تیم ملی اقدام به استعدادیابی کرده به طوری که ماهانه پنج روز مربی تیم ملی برای این مهم حضور می‌یابد، گفت: از مسؤولان توقع داریم ما را حمایت کنند.

وی بیان داشت: برای برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان کشور کارها به عهده هیأت بسکتبال بوده و انتظار داریم حداقل مسؤولان بها بدهند و کنار ما باشند.

خوشحالی خاطرنشان کرد: برای نخستین بار تحولی در استان کرمان در رشته بسکتبال روی داده و آن هم میزبانی این رقابت‌هاست که تمام کشور دنبال آن بودند اما هیأت بسکتبال رفسنجان موفق به این میزبانی شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای اولین‌بار در کشور از هیأت بسکتبال رفسنجان در زمینه پیشرفت و استعدادیابی توسط نماینده فدراسیون بسکتبال کشور طی مراسمی در خلال این رقابت‌ها تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/بمی نژاد

برچسب ها:
بسکتبال جوانان رفسنجان کشور
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :