با حضور فرمانده سپاه رفسنجان

کانون بسیج رسانه رفسنجان راه‌اندازی شد

  • شناسه خبر: 42708
کانون بسیج رسانه رفسنجان راه‌اندازی شد

کانون بسیج رسانه شهرستان رفسنجان راه‌اندازی شد.

کانون بسیج رسانه شهرستان رفسنجان راه‌اندازی شد.

به گزارش “روراستی” یکشنبه با حضور فرمانده سپاه رفسنجان، مسؤول نمایندگی خانه مطبوعات استان در رفسنجان و جمعی از اصحاب رسانه کانون بسیج رسانه شهرستان رفسنجان راه‌اندازی شد.

علی سلطانی در حاشیه راه‌اندازی کانون بسیج رسانه رفسنجان اظهار داشت:  با این هجمه‌ها و جنگ روانی دشمن نیاز داشتیم بسیج رسانه هم داشته باشیم.

وی بیان داشت: امروز در جنگ اقتصادی هستیم و جنگ فرهنگی هم داریم وظیفه اصحاب رسانه مقابله با جنگ فرهنگی است که چندین سال است دشمن با شبیخون فرهنگی تهاجم فرهنگی و…می‌خواهد در این جنگ و همچنین جنگ اقتصادی همراه با عملیات روانی کار خود را انجام دهد که لازم است رسانه‌ها به صورت منسجم مقابل این جنگ روانی خود را نشان بدهند.

فرمانده سپاه رفسنجان تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به اینکه دولتمردان آمریکایی پای خود را فراتر گذاشتند، افزود: جامعه جهانی به این نتیجه رسیدند که همراهی کمتری با آمریکا داشته باشند رئیس‌جمهور آمریکا به راهی می‌رود که خودشان به این نتیجه رسیدند که دست به عصا بروند.

وی ادامه داد: در این جنگ روانی بسیج رسانه در مقابل هجمه زهرآلود دشمن باید یکجا و منسجم کار انجام دهد.

سلطانی در ادامه با اشاره به اینکه در بحث اقتصادی ۳۰ درصد تحریم‌ها مؤثر بوده مابقی عوامل داخلی است، توضیح داد: اکثر آن عملیات روانی است ما در بحث تولید و کالا تحت تأثیر عامل روانی هستیم که خودمان این کارها را انجام می‌دهیم.

در جنگ اقتصادی اقشار ضعیف و محروم جامعه ضربه می‌خورند

وی خاطرنشان کرد: در جنگ‌های نظامی کسی که جلودار است ضربه می‌خورد و کسی که نیست ضربه نمی‌خورد در جنگ فرهنگی همه ضربه می‌خورند اما  در جنگ اقتصادی ضربه را اقشار ضعیف و محروم جامعه می خورند مسؤولان، دولت، مجلس و قوه قضائیه دست به دست هم دهند این گردنه را رد کنیم.

سلطانی یادآور شد:  آمریکایی‌ها برای سال ۹۷ ایران نقشه‌ها داشتند و می‌گفتند ایران دهه‌فجر را نمی‌بیند این برنامه‌های خود را از اول سال شروع کردند اما به نتیجه نرسیدند.

وی تأکید کد: کسانی می‌توانند مردم را آرام و امیدوار کنند رسانه‌ها هستند که بهترین سربازان هستند که می‌توانند علیه جنگ روانی علمیات خوبی داشته باشند.

سلطانی ابراز داشت: بسیج به عنوان کار کارشناسی در حوزه‌های مختلف کار انجام می‌دهد که رسانه‌های این شهرستان با هر نگرش و سلیقه‌ای هنرمندانه وارد عرصه شوند و در برابر هجمه‌های دشمنانا محتوا تولید کنند.

در پایان روح‌الله بادپروا مدیرمسؤول سایت خانه خشتی به عنوان مسؤول کانون بسیج رسانه رفسنجان معرفی شد.

برچسب ها:
راه اندازی رسانه رفسنجان کانون بسیج
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :