مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان در گفت و گو با روراستی

نتایج ضعیف تیم موجب تغییر سرمربی شد/۴ بازی خانگی تنها یک امتیاز

  • شناسه خبر: 42900
نتایج ضعیف تیم موجب تغییر سرمربی شد/۴ بازی خانگی تنها یک امتیاز

مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان در گفت و گو با روراستیمحمودی نیا مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان گفت: باتوجه به نتایج ضعیفی که تیم گرفته بود از طرفی بازیکنان خوبی هم جذب کردیم، تصمیم گرفتیم سرمربی تیم را تغییر دهیم.

 مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان گفت: باتوجه به نتایج ضعیفی که تیم گرفته بود از طرفی بازیکنان خوبی هم جذب کردیم، تصمیم گرفتیم سرمربی تیم را تغییر دهیم.

 محمود محمودی نیا در گفت و گو با خبرنگار روراستی اظهار داشت: با توجه به اینکه هفته پنجم را تمام کردیم وضعیت نتیجه گیری ضعیفی داشتیم دره چار بازی اخیر تنها یک امتیاز گرفتیم از چهار بازی که داشتیم سه بازی خانگی داشتیم اگر چه فوتبال باخت دارد، مساوی دارد اما انتظار هواداران و مسؤولان و همه گی این است که بازی های خانگی را ببریم.

مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان ادامه داد: در فوتبال یک روز بد داریم مساوی می کنیم یک روز خیلی خیلی بد داریم می بازیم اما زمانی که از سه بازی خانگی یک امتیاز بگیریم به عنوان مدیرعامل باشگاه می دانم که عملکرد خوبی نیست شاید مقصر اصلی خود من باشم که باید جوابگوی نتایج و وضعیت تیم باشم.

وی تصریح کرد: در چهار هفته اخیر مرور کردیم تیم خوبی که بسته شده و بازیکنان باکیفیتی داریم ترجیح دادیم در رده فنی و سرمربی تغییری به وجود آوریم بعد از بازی شهرداری تبریز به جد وارد این موضوع شدیم و طی جلسه اضطراری و حضور مسؤولان شرکت ملی صنایع مس تصمیم گرفتیم به فکر سرمربی جدید باشیم که اوضاع را در ادامه سروسامان دهد و استفاده بهینه را از زمان باقیمانده ببریم.

محمودی نیا خاطرنشان کرد: در بازی با شهرداری تبریز نیاز به سه امتیاز داشتیم که شرایط مان در جدول مطلوب شود اما این اتفاق نیفتاد فعلا تیم را به عهده اصغر اکبری دستیاور اول سامره گذاشتیم تا انتخاب خوبی برای سرمربی گری تیم داشته باشیم.

وی بیان کرد: روز شنبه با سیاه جامگان مشهد بازی داریم اختیار به عهده اکبری است سعی می کنیم بعد از بازی با سیاه جامگان سرمربی انتخاب شود فعلا اختیارات فنی و جمع کردن تیم با آقای اکبری است.

مدیرعامل باشگاه فوتبال صنعت مس رفسنجان در پاسخ به این سؤال که امکان دارد سرمربی تیم آقای اکبری باشد، گفت: نظر خود من این است که دنبال سرمربی با کیفیت و کارکشته باشیم اما با توجه به صحبت هایی که با دکتر ارسلان داشتیم تصمیم در این خصوص به هفته های آینده موکول شد.

برچسب ها:
رفسنجان سرمربی صنعت مس فوتبال
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    سامره با بالاترین خرج کرد هزینه باشگاه مس این فاجعه را رقم زد