مشکل حمل بار شرکت تعاونی مرغداران هرچه زودتر برطرف شود

  • شناسه خبر: 43146
مشکل حمل بار شرکت تعاونی مرغداران هرچه زودتر برطرف شود

معاون بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: امسال برای نخستین بار در کشور، توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تن نهاده دامی خریداری شده و در حال واردات به کشور است.

معاون بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: مشکل حمل بار شرکت تعاونی مرغداران رفسنجان هر چه زودتر باید برطرف شود.

به گزارش “روراستی” مرتضی رضایی در جلسه بررسی مشکلات مرغداران شهرستان رفسنجان در محل تعاونی مرغداران این شهرستان اظهار داشت: ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تن نهاده دامی در حال ورود به کشور است که برای اولین بار توسط شرکت پشتیبانی امور دام خریداری شده است.

وی بیان داشت: این نهاده‌ها شامل سویا، جو و ذرت است که از اردیبهشت ماه تا کنون ۵۰۰ هزار تن به کشور وارد شده و بقیه این نهاده‌ها نیز به مرور و با تأمین مالی وارد خواهد شد.

معاون بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه مرغداران نگران نباشند چون این نهاده‌ها خریداری شده و توزیع نیز در حال انجام است، تصریح کرد: در کنار واردات نهاده‌های دامی توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور، شرکت‌های خصوصی نیز این نهاده‌ها را خریداری و وارد می‌کنند که نیاز مرغداری‌ها در این زمینه به طور کامل برآورده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مشکل کمبود نهاده‌های دامی در کشور وجود نداشت فقط مشکل این بود که حمل و نقل از مبادی ورودی کشور انجام نمی‌شد که خوشبختانه این مشکل نیز برطرف شده است.

رضایی در ادامه با بیان اینکه تعاونی مرغداران شهرستان رفسنجان با ۲۱۶ عضو و ظرفیت بالای ۴۰۰ هزار جوجه‌ریزی در ماه ظرفیت بالایی به شمار می‌رود، عنوان کرد: این تعاونی در حال حاضر بیش از یک سوم گوشت مرغ استان کرمان را تولید می‌کند که پوشش کل مصرف شهرستان رفسنجان و بخشی از استان کرمان کاری ارزشمند است.

وی در پایان متذکر شد: یکی از مشکلات این شرکت تعاونی مشکل حمل و نقل است که باید هرچه زودتر برطرف شود.

برچسب ها:
رفسنجان مرغداری نهاده دامی واردات
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :