نماینده مردم رفسنجان در مجلس مطرح کرد:

تضمین دولت برای پرداخت هزینه مهلت سه ساله به بانک‌ها

  • شناسه خبر: 43345
تضمین دولت برای پرداخت هزینه مهلت سه ساله به بانک‌ها

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسیلامی گفت: دولت برای پرداخت هزینه مهلت سه ساله به بانک‌ها تضمین داده است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسیلامی گفت: دولت برای پرداخت هزینه مهلت سه ساله به بانک‌ها تضمین داده است.

به گزارش “روراستی” احمد انارکی‌محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی  در جلسه شورای اداری شهرستان از وجود ۴۰ هزار هکتار اراضی فاقد سند مالکیت در حوزه انتخابیه یاد کرد و اظهار داشت: برای استفاده از طرح‌های نوین آبیاری نیاز به رفع مشکل سند این تعداد اراضی است.

وی در زمینه امهال وام‌های کشاورزی از تضمین دولت برای پرداخت هزینه مهلت سه ساله به بانک‌ها یاد کرد و بیان داشت: اگر بانکی قصوری داشته باشد با رئیس شعبه برخورد می‌شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وزیران پیشنهادی دولت نسبتا خوب و بعضا قوی هستند، مشکلات صنعتگران ما خیلی زیاد است که باید به آن توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت اقتصادی کشور مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده در هر کشور ثبات اقتصادی مهمترین بحث است که ما در این زمینه مشکل داریم و بی‌ثباتی اقتصادی موجب به وجودآمدن ابرچالش‌ها شده و از طرفی تحریم‌ها التهاب بزرگی به بازار داد.

انارکی‌محمدی ادامه داد: جو روانی که در فضای مجازی ایجاد شد التهابات بازار را به حد بالای خود رساند.

عدم مدیریت صحیح موجب بی‌اعتمادی مردم به مسؤولان می‌شود

وی تصریح کرد: عدم مدیریت صحیح موجب بی‌اعتمادی به مسؤولان می‌شود و مردم به فضای مجازی روی می‌آورند، عده‌ای ناآگاهانه وارد می‌شوند و مشکلات اقتصادی ناخواسته ایجاد می‌شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه در بازار ارز دلالان برنده هستند، گفت: متأسفانه نتوانستیم این مورد را مدیریت کنیم و به ویژه در بحث جنگ روانی موفق نشدیم.

وی اظهار کرد: ما تجربه تحریم را داشتیم و از اول انقلاب تاکنون همیشه تحریم بودیم و قرار نیست، ۱۳ آبان اتفاق جدیدی بیفتد.

انارکی‌محمدی در ادامه به ایجاد تصفیه‌خانه در رفسنجان اشاره و بیان کرد: این مهم جانمایی شده و بحث فاضلاب شهری رفسنجان هم با توجه به اینکه به مناقصه گذاشته شد و شرکتی از رفسنجان شرکت نکرد قرار است یک شرکت یزدی کار را انجام دهد که در حال حاضر کار مطالعاتی این طرح را آغاز کرده است.

وی عنوان کرد: برای انتقال آب فاضلاب ۷۱۰ کیلومتر کانال‌کشی در سطح شهر باید انجام شود.

برچسب ها:
تضمین دولت رفسنجان وام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علیرضا

    با سلام و احترام ایکاش فکری بحال امهال سایر وامها هم میشد بخدا توان باز پرداخت رو با این وضعیت اقتصادی نداریم. همه کشور مشکل دارن ما بیشتر چون شهر تک محصولی رفسنجان واقعا با این وضعیت زلزله خاموش رو داره تجربه میکنه

    محمد

    سلام اقای نماینده ایکاش به بانکها گفته میشد اصل پول رو دریافت کنند

    کاسب

    سلام من کاسب بازارم بخدا الان با این وضعیت اقتصادی نون شبم نمی تونم بگیرم چه برسه به پرداخت وام .داره کمرم میشکنه تو این وضعیت .تورو خدا بانکها یکم به فکر کسبه باشن .خواهشششش میکنم.با تشکر

    همشهری

    سلام بانک ملت خیلی داره به مردم فشار میاره ای کاش مسولین کمی پیگیر بودند با مدیر عاملش صحبت میکردن و وضعیت شهرستان رو در خصوص محصول و سرمازدگی میگفتن.ممنون

    اردشیر

    سلام بر اهالی روراستی بخدا یک وام از بانک ملت گرفتم ۷میلیون تا الان هم ۴میلیون پرداخت کردم به دلیل مشکلات مالی یه مدت نتونستم پرداخت کنم الان میگن قریب به ۱۲میلیون باید بپردازید.و فشار به ضامن و خودمون .یکی نیست به داد ما برسه

    محمود

    با سلام .ایکاش همه حرفها پشت هم میرفت یکی میگه امهال اون یکی میگه اینا همش الکیه