امام جمعه رفسنجان:

تحریم‌ها ما را برای رسیدن به اهداف انقلاب مصمم‌تر کرده است

  • شناسه خبر: 43466
تحریم‌ها ما را برای رسیدن به اهداف انقلاب مصمم‌تر کرده است

امام جمعه رفسنجان گفت: تحریم ها موجب شده که برای رسیدن به اهداف انقلاب مصمم تر شویم.

امام جمعه رفسنجان گفت: تحریم ها موجب شده که برای رسیدن به اهداف انقلاب مصمم تر شویم.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امام جمعه رفسنجان در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان در مسجد جامع با گرامیداشت یاد شهدای دانش‌آموز و دانشجو و همه شهدای انقلاب و جنگ اظهار داشت: امروز مردم رفسنجان همراه سایر ملت ایران این رسالت بزرگ را به خوبی به انجام رساند و سیلی محکمی با حضور و شعارهای خود به صورت دشمن زدند و اعلام کردند ما پیرو رهبری آزاده، سربلند و شجاع هستیم.

وی بیان داشت: تحریم‌های گذشته و این چندماه نه تنها اثری نداشته و ندارد، بلکه ما را در راه و هدفمان مصمم گردانده امروز تنها ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا را سر نمی‌دهد، بلکه سایر ملل به ویژه جوانان آنها تنفر عینی و عملی را از امریکای جنایتکار دارند.

امام جمعه رفسنجان افزود: ملت ایران زیر بار ظلم و زور نمی‌رود، چهل سال است که با آمریکا در جنگ هستیم، چون منافع آنها را زیرسؤال بردیم، آمریکا فروردین سال ۵۹ با ما قطع رابطه کرد، اما این قطع رابطه به نفع ملت بزرگ ایران اسلامی شد.

رمضانی‌پور تصریح کرد: «مرگ بر آمریکا» از نظر نظام جمهوری و ملت ایران یعنی حفظ امنیت، بزرگترین راهپیمایی جهان در اربعین حسینی به ویژه زمانی که داعش عراق را کامل تصرف کرده بود، مرگ بر آمریکای واقعی یعنی اشراف کامل ایران بر عراق و بیرون راندن آمریکا از عراق، مرگ بر آمریکا یعنی پیش پا افتاده‌ترین راکت‌ها و موشک‌های ایرانی که در جنگ‌های ۲۲ روزه و ۳۳ روزه گنبد اهنین اسرائیل را به سخره گرفت.

امام جمعه رفسنجان اذعان کرد: ایران در شرایط تحریم توانمندی‌های علمی خود را رو کرد و این در سایه اقتدار و ایستادگی به وجود آمد.

برچسب ها:
آمریکا راهپیمایی رفسنجان ملت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :