امام جمعه رفسنجان مطرح کرد:

سوء‌تدبیر دولت در عدم معرفی استاندار پهناورترین استان کشور

  • شناسه خبر: 43700
سوء‌تدبیر دولت در عدم معرفی استاندار پهناورترین استان کشور

امام جمعه رفسنجان گفت: پس از حدود ۶ ماه عزم و اراده‌ای برای معرفی استاندار در کرمان صورت نگرفته و نشان از سوء‌تدبیر و عدم توجه به مسائل کشور است.

امام جمعه رفسنجان گفت: پس از حدود ۶ ماه عزم و اراده‌ای برای معرفی استاندار در کرمان صورت نگرفته و نشان از سوء‌تدبیر و عدم توجه به مسائل کشور است.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در مورد عدم انتخاب استاندار کرمان اظهار داشت: استان کرمان پهناورترین استان کشور است و انتظار می‌رفت وزیر کشور و هیأت دولت نسبت به این استان اینقدر ‌بی‌تفاوت نباشند.

وی بیان داشت: از زمان منع به‌کارگیری بازنشستگان که مجلس مصوب کرد و به دولت ابلاغ شد و دولت نیز به دستگاه‌ها ابلاغ کرد که این مشکل را حل کنند، باز هم می‌بینیم در این زمینه عزم و اراده‌ای برای معرفی استاندار در کرمان صورت نگرفته و نشان از سوء‌تدبیر و عدم توجه به مسائل کشور است.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: مطمئنا هیأت دولت مقصر بوده و باید جوابگو باشد و این جدیت و اهمیت به کار در کشور را آقایان باید می‌دادند اما متأسفانه شاهد حدود ۶ ماه عدم انتصاب استاندار در کرمان هستیم.

وی اظهار کرد: به ویژه با توجه به مشکلاتی که امسال در زمینه خشکسالی و کمبود محصول داشتیم لازم بود استاندار پا به کار و جدی در استان باشد که پیگیر مسائل کشاورزان باشد.

رمضانی‌پور تأکید کرد: از هیأت دولت و وزیر کشور انتظار داریم جدیت بیشتری در این راستا داشته باشند که متوجه به این مسأله احترام به مردم است و عدم معرفی استاندار توهین به بیش از۳ میلیون نفر مردم استان کرمان است و امیدواریم آقایان به این مسأله توجه کنند.

وی ابراز داشت: برای استان کرمان فردی کاملا انقلابی، متعادل، باتقوا جهادی، فهیم و توانمند انتخاب شود که برای انجام کار که بیش از ۹۰۰ کیلومتر طول استان است را برود و از نزدیک کم و کیف کارها را ببیند و نیازمند این هستیم که فردی که به این استان و شهرستان‌ها آشنا باشد انتخاب شود نه اینکه فرد غریب بیاورند تا بخواهد با استان آشنا شود طول بکشد و کارها به زمین بماند.

برچسب ها:
استاندار کرمان بی تدبیری دولت رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :