با حضور مسؤولان انجام شد

افتتاح اولین آکادمی تمام هوشمند مراقب و زیبایی(پیوند) در رفسنجان+عکس

  • شناسه خبر: 43993
افتتاح اولین آکادمی تمام هوشمند مراقب و زیبایی(پیوند) در رفسنجان+عکس

اولین آکادمی تمام هوشمند مراقب و زیبایی در رفسنجان افتتاح شد.

اولین آکادمی تمام هوشمند مراقب و زیبایی در رفسنجان افتتاح شد.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور  در مراسم افتتاح اولین آکادمی تمام هوشمند رشته مراقب و زیبایی در مجتمع پیوند اظهار داشت:وسعت دید این کارآفرین بلند بود که توانست از یک مجموعه کوچک به این مجموعه پیشرفته تبدیل شود و با علم روز کار خود را پیشرفت دهد.

وی تصریح کرد: این مجموعه به امنیت افرادی که به آن مراجعه می کنند اهمیت داده و بحث امنیت بخشی به چنین مجموعه‌هایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: ایجاد شغل به ویژه برای افرادی که نیازمند هستند ارزشمند است این منطقه امن و آرامی است در حقیقت امنیت در کل شهرستان حاکم است.

رمضانی پور با تأکید براینکه تعامل نسبت به مجموعه صنفی از سوی این مجموعه صورت گیرد، افزود: انتقال دانش و تجربیات لازم است با دستوراتی که اسلام داده کار انجام شود تا نگاههای مسموم  که تیری از تیرهای شیطان است گرفته میشود.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که در اینگونه جاها کار میکنند باید امین باشند همچنین در فیلمبرداری های مجالس عروسی یک زن کار میکس را انجام دهدتا اعتبار مجموعه زیرسوال نرود.

عبدلکریمی رئیس مرکز فنی و حرفه ای رفسنجان نیز در این مراسم تصریح کرد: در رفسنجان حرفه مراقبت و زیبایی و آرایشی آموزشگاههای زیادی دارد خانم علیپور برای ایجاد این آموزشگاه پیگیری زیادی کردند و امروز اموزشگاه حرفه ای سطح بالایی راه اندازی کردند.

مریم علیپور مدیر این آکادمی هم که تحصیلات عالیه دارد توضیح داد: با توجه به نیاز جامعه به اشتغال، دید متفاوتی نسبت به این رشته  ایجاد کردیم و دیدگاه علمی به رشته آرایشگری دادیم این آموزشگاه مجهز به سیستم تمام هوشمند از تخته هوشمند، سیستم آنلاین آزمون ها و… است.

وی با بیان اینکه ایجاد انگیزه برای جوانان از اهداف ما بوده اضافه کرد: ایجاد رقابت سالم برای پیشرفت از دیگر اهداف این آموزشگاه است.

علیپور از برگزاری جلسات مشاوره برای کارآموزان یاد کرد و تشریح کرد: این مهم برای این است که زمانی که کارآموزان سر کلاس می نشیند با آگاهی کامل حضور داشته باشند.

این جوان موفق متذکر شد: مادرم بهترین الگوی زندگی و موجب افتخار من است و من  با سابقه درخشان مادرم من به این پیشرفت دست یافتم.

برچسب ها:
آکادمی رفسنجان رفسنجان ،روراستی ، اسب ، مسابقه زیبایی زیبایی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :