مدیرکل سیاسی استانداری کرمان:

ضرورت افزایش سواد رسانه‌ای برای مواجهه با تبلیغات دشمن

  • شناسه خبر: 44070
ضرورت افزایش سواد رسانه‌ای برای مواجهه با تبلیغات دشمن

مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری کرمان گفت: سواد رسانه در مواجهه با شبکه‌های مجازی باید بسیار بالا باشد.

مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری کرمان گفت: سواد رسانه در مواجهه با شبکه‌های مجازی باید بسیار بالا باشد.

به گزارش “روراستی“حمید ملانوری امروز در حاشیه اختتامیه جشنواره اشتغال جهادی، مهارت و همدلی و جشن تولد شهدای ماه آذر اظهار داشت:  در سال چهلم تولد انقلاب قرار داریم و به روزهای ایام‌الله دهه‌فجر نزدیک می‌شویم تا جشن بزرگ چهل سالگی انقلاب را برگزار کنیم.

وی بیان داشت: دشمنان ما در ایامی که گذشت مطالبی مبنی بر اینکه ایران به چهل‌سالگی نخواهد رسید مطرح کرد اما پایه‌های نظام ما اینقدر محکم و استوار شده که می‌تواند در تمام حوزه‌ها خود را مدیریت کند.

مدیرکل سیاسی و امنیتی استانداری کرمان با بیان اینکه امروز به لحاظ نظامی و دفاعی کشور ما هم در حوزه تجهیزات و تسلیحات هم در حوزه توان نیروهای نظامی و فرماندهی و طراحی‌ها به حدی توانمند شده که جدای از تأمین امنیت کشور به ایجاد امنیت مظقه هم می‌تواند کمک کند، افزود: جمهوری اسلامی ایران در تصمیم‌گیری‌های امنیتی در حوزه بین‌الملل تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: گزینه نظامی در دستور کار دشمن نیست اما دشمن تمام تیم‌های مشاوره‌ای و متخصص در حوزه‌های براندازی و اقدامات خرابکارانه را گرد هم جمع کردند تا نظام ما را به شکلی از بین ببرند امروز جنگ روانی و تبلیغاتی دشمن به ما نشانه رفته تا با راه‌اندازی جو روانی و تبلیغاتی نامناسب روحیه و روان مردم را تخریب و مردم را نسبت به انقلاب و رهبری و اهداف و ارکان انقلاب ناامید کند.

ملانوری ابراز داشت: آنچه مهم است این است که در چهل‌سالگی انقلاب فقط به فکر جشن نباشیم بلکه در کنار پیشرفت‌ها و خدمات بزرگ نظام تهدیدات و چالش‌ها، نقص‌ها و ضعف‌ها را بفهمیم و برای آن برنامه‌ریزی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که جنگ روانی و تبلیغاتی است ابزار هم باید تبلیغاتی باشد امروز دانش رسانه‌ای و استفاده از فرصت‌های خوب فضای مجازی به کمک ما بیاید تا برای مقابله با تبلیغات دشمن و توسعه کشور گام برداریم.

این مسؤول ادامه داد: امروز ادعا داریم کشور ما در حوزه دفاعی مقتدر است اما باید دید اقداماتی که انجام می‌شود و خدمات را اطلاع‌رسانی می‌کنیم در کنار آن چه اقدامات دیگری انجام دادیم همیشه می‌گوییم سرمایه‌گذار امنیت می‌خواهد باید بگوییم در سایه امنیت برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم چه کار کردیم.

وی تصریح کرد: شهدا و ایثارگران این امنیت را به وجود آوردند روحیه انقلابی‌گری و مشی انقلابی‌گری موجب شده این اقتدار و امنیت را به وجود بیاورند نسل و جوان امروز قرار است چه کار کند.

ملانوری خاطرنشان کرد: در حوزه گردشگری باید به تناسب مخاطب کار کرد و تسهیلات و زیرساخت‌ها فراهم شود تا حوزه گردشگری تقویت شود کشور ما ظرفیت‌های بزرگی دارد اما درون کشور آمار بیکاری و طلاق بالاست.

وی بیان کرد: ما جاذبه‌های طبیعی فراوانی در استان داریم اما در حوزه بیکاری رنج می‌بریم اگر کمی مدیریت و برنامه‌ریزی کنیم مشکلات برطرف می‌شود.

ملانوری گفت: کشور ما در طول چهل سال علی‌رغم همه سختی‌ها توانسته خود را در حوزه‌های مخلف سرآمد کند اما در کنار همه ظرفیت‌ها و اقتدار اگر دشمن و تهدید را نشناسیم دچار مشکل می‌شویم.

وی اظهار کرد: گروهک منافقان در آن سوی مرزها علیه نظام ما اقداماتی دارد و هر روز گروهی را تحریک می‌کنند که علیه نظام وارد میدان شوند، سواد رسانه در مواجهه با شبکه‌های مجازی بسیار باید بالا باشد.دشمن‌شناسی موضوع بسیار مهمی است که باید به آن توجه کنیم.

ملانوری متذکر شد: هفته آینده ۲۱ آذرماه همایشی ویژه بانوان در حوزه فضای مجازی و خانواده در کرمان برگزار می‌شود.

برچسب ها:
تبلیغات دشمن رفسنجان سواد رسانه ای
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :