با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال

نیروگاه خورشیدی دانشگاه کار رفسنجان بهره‌برداری شد

  • شناسه خبر: 44183
نیروگاه خورشیدی دانشگاه کار رفسنجان بهره‌برداری شد

با حضور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، فاز اول و دوم نیروگاه خورشیدی دانشگاه کار رفسنجان بهره‌برداری و کلنگ فاز ۳ این نیروگاه زده شد.

با حضور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، فاز اول و دوم نیروگاه خورشیدی دانشگاه کار رفسنجان بهره‌برداری و کلنگ فاز ۳ این نیروگاه زده شد.

به گزارش “روراستی” بعد از ظهر امروز با حضور محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤولان فاز اول و دوم نیروگاه خورشیدی دانشگاه کار رفسنجان به بهره‌برداری رسید و فاز سوم این نیروگاه که در مجموع ۸۰ میلیاردریال اعتبار دارد، کلنگ‌زنی شد.

حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امام جمعه رفسنجان در این مراسم اظهار داشت: یکی از رسالت‌های دانشگاه‌ها  در زمینه تولید و اشتغال است که باید آن را عملیاتی کنند و این مجموعه دانشگاهی می‌تواند در زمینه تولید برق در شهرستان کمک باشد و اشتغال‌زایی گسترده‌ای شود.

وی بیان داشت: در مصلای امام خامنه‌ای ۱۰ کیلووات برق در حال تولید است یک بخشی از زمین مصلی در اختیار برق استان قرار دادیم که هرچه برق هم خودمان مصرف کنیم رایگان است، بنابراین این کارها شدنی است و رفسنجان این ظرفیت را دارد.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی ۶ مگاوات برق وارد مدار کرده است، افزود: مجموعه‌های دیگری هم در شهرستان کلنگ‌زنی شده و خدارا شاکریم از انرژی دیگری برای تولید انرژی استفاده نشده است.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه‌های علوم‌پزشکی، دانشگاه ولیعصر(عج)، دانشگاه علامه و …امکانات و زمین دارند و می‌توانند در این خصوص برنامه‌ریزی کنند هرکس قدمی برای نظام بر دارد کار جهادی برای اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است.

رمضانی‌پور ابراز داشت: این کار ارزان‌ترین کار اقتصادی و کمترین هزینه و بیشترین منفعت را  به دنبال دارد.

وی با تأکید بر اینکه نظام اسلامی نظامی مردمی و ولایی است و خواست اهل‌بیت(ع) این است که مردم پرتحرک باشند، گفت: بزرگترین مانع اشتغال دولت است و باید به گونه‌ای باشد که دولت دنبال مردم باشد نه اینکه مردم دنبال دولت باشند.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: اگر اشتغال به وسیله خود مردم بخواهد ایجاد شود دولت هم مسلّما مجبور است همراهی کند از ظرفیت و فضای دانشگاه‌ها باید برای اشتغال استفاده شود.

برچسب ها:
دانشگاه کار رفسنجان نیروگاه خورشیدی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :