مدرس انجمن ازدواج کشور مطرح کرد:

داشتن امکانات، دوست داشتن و اطلاعات نسبت به تربیت فرزند سه عامل زندگی موفق

  • شناسه خبر: 44206
داشتن امکانات، دوست داشتن و اطلاعات نسبت به تربیت فرزند سه عامل زندگی موفق

مدرس انجمن ازدواج و خانواده کشور گفت: داشتن امکانات، دوست داشتن و اطلاعات نسبت به تربیت فرزند کاری می کند که زوج ها زندگی موفقی را به پیش ببرند.

مدرس انجمن ازدواج و خانواده کشور گفت: داشتن امکانات، دوست داشتن و اطلاعات نسبت به تربیت فرزند کاری می کند که زوج ها زندگی موفقی را به پیش ببرند.

به گزارش “روراستی” حسن رحمانی شمس در زمینه برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مسئولین مراکز مشاوره رفسنجان و جمعی از روانشناسان که به همت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان برگزار شد، اظهار کرد: کارگاهی که در رفسنجان برگزار کردیم سه روزه و ۳۰ ساعت بوده و در رابطه با زوج درمانی بود و مباحثی که در آن مطرح شد تجزیه و تحلیل روابط زن و شوهر است.

وی افزود: بحث انتخاب همسر، روابط بین زن و شوهر و اینکه چگونه به کشمکش ممکن است منجر شود و اینکه چگونه می توان زندگی های آشفته را نجات داد از جمله موضوعات مطرح در این کارگاهها بود.

عضو هیئت امنا و مسئول کمیته تالیف و ترجمه انجمن ازدواج کشور تصریح کرد: اگر بخواهیم از بُعد روانشناختی صحبت کنیم خانواده ها باید یک استانداردی را داشته باشند مثلا خانواده ای که می خواهد رشد کرده و موفق باشد باید امکانات مالی با توجه به شرایط زمان را داشته باشد.

رحمانی شمس ادامه داد: در کنار آن زن و شوهر باید همدیگر را دوست داشته باشند و نکته کلیدی و عامل سوم عنصر اطلاعات را در زندگی خود جاری کنند.

وی توضیح داد: فرد باید بداند چگونه زندگی زناشویی را به پیش ببرد و درک درستی از روابط زناشویی داشته باشد و تجزیه و تحلیل درستی از تعارض ها و عشق و انتخاب داشته باشد.

مدرس انجمن ازدواج و خانواده کشور خاطرنشان کرد: در عین حال وقتی ازدواج می کنیم خواه ناخواه می خواهیم صاحب فرزند شویم که داشتن اطلاعات درباره تربیت فرزند خیلی مهم است چون اگر زن و شوهر با هم روابط خوبی داشته باشند اما ندانند چگونه فرزندشان را تربیت کنند این فرزند می تواند رندگی را مختل و بهم بریزد.

رحمانی شمس بیان کرد: داشتن امکانات، دوست داشتن و اطلاعات نسبت به تربیت فرزند کاری می کند که زوج ها زندگی موفقی را به پیش ببرند.

برچسب ها:
ازدواج دوست داشتن رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :