وزیر بهداشت:

آنچه مردم انتظار دارند حرف نیست کار است

  • شناسه خبر: 44302
آنچه مردم انتظار دارند حرف نیست کار است

وزیر بهداشت‌ گفت: آنچه می‌تواند پاسخ محکمی در برابر کسانی که نمی‌خواهند استقلال کشور را ببیند و مردم سالاری را تحمل کنند کار است و کار و آنچه مردم انتظار دارند حرف نیست کار است.

وزیر بهداشت‌ گفت: آنچه می‌تواند پاسخ محکمی در برابر کسانی که نمی‌خواهند استقلال کشور را ببیند و مردم سالاری را تحمل کنند کار است و کار و آنچه مردم انتظار دارند حرف نیست کار است.

به گزارش “روراستی” قاضی‌زاده‌هاشمی امروز در حاشیه افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستای جعفرآباد و پروژه‌های بهداشتی شهرستان‌های رفسنجان و انار اظهار داشت: خوشحالیم در دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان شاهد بهره‌برداری از مراکزی هستیم که موجب خشنودی مردم می‌شود.

وی بیان داشت: لذت کارکردن در این بخش نشاندن لبخند بر لب مردم است در همه جا هرکس در هر نظامی خدمت می‌کند تنها مزدش که می‌تواند به آن افتخار کند همین است چه رسد به جمهوری اسلامی که ما فکر می‌کنیم به وظیفه ایمانی خود عمل کردیم چون معتقدیم رضایت مردم رضایت خداوند را در بر دارد .

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: به ویژه امروز در چهل سالگی عمر جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم همه مشکلاتی که برای ما در طول تاریخ ایجاد کردند و کارنابلدی‌های زیادی که خودمان داشتیم آنچه می‌تواند پاسخ محکمی در برابر کسانی که نمی‌خواهند استقلال کشور ما را ببیند و مردم سالاری را در این کشور تحمل کنند کار است و کار، و آن چه مردم انتظار دارند حرف نیست کار است.

وی با بیان اینکه در حوزه خدمات سلامتی می‌تواند رضایتمندی مردم را جلب کند و قلب مردم را خوشحال کند، گفت: مجموعه خوبی ایجاد شده واقعیت این است که اینها فضا است و سنگ و آجر و سیمان و نقاشی و میز و صندلی آن چه به درد مردم می‌خورد توجه، احترام محبت و تخصص است که همکاران بتوانند از این فضای ایجاد شده برای اصل کار که خدمت صادقانه و بامتانت برای مردم در اعلی‌ترین وجه است، انجام دهند.

وزیر بهداشت تأکید کرد: هر کاری از دست‌مان بر می‌آید برای همه مردم انجام دهیم، همه مجموعه بهداشت و کل دولت و کسانی که افتخار خدمت‌رسانی در جمهوری اسلامی دارند بتواند چنین صفاتی داشته باشند چون بالاترین افتخار است که بتواند گرهی از کار برادر و خواهر مسلمان خود باز کند به ویژه گرهی که مربوط به درد، مریضی و بهداشت است بالاترین اجر و پاداش دارد.

برچسب ها:
خدمت رفسنجان رفسنجان، روراستی، خدمت، مردم مردم وزیر بهداشت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :