با حضور مسؤولان انجام شد

اختتامیه سومین مسابقه بزرگ حفظ قرآن مس سرچشمه+تصاویر

  • شناسه خبر: 44414
اختتامیه سومین مسابقه بزرگ حفظ قرآن مس سرچشمه+تصاویر

اختتامیه سومین مسابقه بزرگ حفظ قرآن مس سرچشمه برگزار شد.

اختتامیه سومین مسابقه بزرگ حفظ قرآن مس سرچشمه برگزار شد.

به گزارش “روراستی” آیین اختتامیه سومین مسابقه بزرگ حفظ قرآن مس سرچشمه(سوره های واقعه و مزمل) با حضور مسؤولان در تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) برگزار شد.

میرافضلی مدیر مجتمع مس سرچشمه افزود: ۲۰۹۹ نفر در این مسابقه شرکت کردند و از طریق ثبت نام از سایت اعلام آمادگی کردند، ۶۶۹ نفر ۸۰ درصد سؤالات پاسخ صحیح دادند و ۴۴ نفر ۱۰۰ درصد سؤالات را پاسخ صحیح دادند .

حجت الاسلام پورمحمدی رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان هم در آیین اختتامیه این مسابقات اظهار کرد: مسابقاتی که از سوی شرکت مس طراحی شده و این برنامه ای که الان هست و اشتیاقی که برای مسابقات هست خیلی خوب است و ارزشمند است که شرکت مس در مباحث فرهنگی هم ورود کرده تا عموم مردم از طیف ها و سنین مختلف شرکت می کنند و در محضر قرآن از برکات قرآن بهره مند می شوند

وی ادامه داد: با این مسابقات بخش زیادی از جامعه درگیر می شوند قرآن باز و تلاوت می شود و برکت، شیرینی و حلاوت وارد زندگی انسان می شود.

پورمحمدی با اشاره به اینکه ما در دوره آخرالزمان زندگی می کنیم ناهنجاری های خانواده و اجتماعی هست و در وضعیت فعلی در دوره ای به سر می بریم که تجربه نشده و شیطان تمام پیاده نظام و سواره نظام خود را به صف کرده که ظهور را عقب بیندازد، افزود: شیطان می داند  با ظهور، مرگش خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: یش از هشت میلیارد سایت اینترنتی داریم که سایت های مخرب زیادی در بین آنها وجود دارد نزدیک به هشت هزار کانال ماهواره ای که بیش از ۲۵۰ کانال فارسی زبان هستنکد ه فرهنگ غفلت که فقط یک چشم دنیابین دارد را ترویج می کنند.

پورمحمدی ابراز داشت: فرهنگ غفلت  گوید هر چه مانع لذت است باید کنار برود با این فرهنگ انسان مرغ باغ ملکوت نیست.

برچسب ها:
رفسنجان مس سرچشمه مساقه قرآن
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :