در جلسه شورای استاندارد مطرح شد

دریافت مجوز ترخیص و صادرات کالا توسط گمرک رفسنجان

  • شناسه خبر: 44464
دریافت مجوز ترخیص و صادرات کالا توسط گمرک رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: طی یک سال گذشته گمرک رفسنجان مجوز ترخیص کالا و صادرات کالا به اقصی نقاط دنیا را اخذ کرده است.

فرماندار رفسنجان گفت: طی یک سال گذشته گمرک رفسنجان مجوز ترخیص کالا و صادرات کالا به اقصی نقاط دنیا را اخذ کرده است.

به گزارش “رورستی” علیار اسکندری‌نسب بعد از ظهر امروز در جلسه شورای استاندارد شهرستان با حضور مدیرکل استاندارد استان کرمان اظهار داشت: طی یک سال گذشته گمرک این شهرستان مجوز ترخیص کالا و صادرات کالا به اقصی نقاط دنیا را گرفته و کالایی که از خارج از کشور به مقصد استان کرمان ارسال می‌شود در گمرک رفسنجان می‌تواند ترخیص شود.

وی بیان کرد: رفسنجان تنها شهرستان استان است که مرز هوایی دارد که این موضوع می‌تواند در امر صادرات و واردات کمک کند.

فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه ما ۹ استان کشور را سوخت‌رسانی می‌کنیم از جمله خراسان رضوی و قم جزء آن است، افزود: در موضوع اعتصاب کامیون‌داران یک ساعت هم توقف سوخت‌رسانی نداشتیم.

وی با اشاره به جایگاه سوخت سی‌ان‌جی در شهر سرچشمه گفت: این جایگاه غیرفعال است و بر اساس تصمیم‌گیری که شده اگر رفع عیب نکند به شهرستان‌های جنوبی منتقل می‌شود.

محمد مختاری معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان با اشاره به استانداردسازی وسایل بازی در پارک‌ها عنوان کرد: ۵۲ پارک بزرگ، منطقه‌ای و محله‌ای در شهر داریم که ۴۸ مورد مجهز به وسایل بازی هستند و کلیه وسایل بازی غیراستاندارد آنها تعویض شدند.

رمپ اداره استاندارد، استاندارد نیست

محمود حیدری رئیس اداره بهزیستی شهرستان هم با ذکر اینکه خود اداره استاندارد هم دارای رمپی است که شیب خیلی تندی دارد و برای معلولان مناسب نیست، بیان کرد: ۴۵ مهدکودک داریم که ۱۳ مهد کودک شهری مجهز به وسایل استاندارد هستند و در ۹ مهدکودک روستایی بحث استانداردسازی انجام شده است.

وی تصریح کرد: در مهدکودک‌های حاشیه‌نشین و روستایی که فاقد وسایل بازی استاندارد بودند وسایل بازی را جمع‌آوری کردیم.

هزینه استانداردسازی جایگاه‌های ‌سی‌ان‌جی بالاست

موسوی رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی رفسنجان هم در این جلسه با بیان اینکه تمام جایگاه‌های سوخت سی‌ان‌جی و غیر آن در رفسنجان متعلق به بخش خصوصی هستند، بیان کرد: کنترل ایمنی در ماه دو نوبت و بعضی جایگاه‌ها سه نوبت انجام می‌شود.

موسوی با بیان اینکه در رابطه با استانداردسازی جایگاه‌های سی‌ان‌جی که صنعت نوپایی است با توجه به اینکه کارمزد پایینی دارند اما لوازم و ادوات  آن خیلی گران است، گفت:: این جایگاه‌ها بسیار حساس و فشار باری که در جایگاه‌ها و در نازل هست خیلی قوی است که با کوچکترین کم احتیاطی حوادث زیان باری دارد.

برچسب ها:
ترخیص رفسنجان صادرات گمرک
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :