نماینده مردم در مجلس:

از اقلامی که بوده هم استفاده نکردید

  • شناسه خبر: 44565
از اقلامی که بوده هم استفاده نکردید

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این موضوع که امکانات برای مستندسازی اثار شهدا کافی نیست، گفت: گله من از خود شماست که باید زودتر از این کار را شروع می‌کردید اکثر استان کارشان را پیش بردند کار در رفسنجان مانده حتی از اقلامی که دارید استفاده نکردید.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این موضوع که امکانات برای مستندسازی آثار شهدا کافی نیست، گفت: گله من از خود شماست که باید زودتر از این کار را شروع می‌کردید اکثر استان کارشان را پیش بردند کار در رفسنجان مانده حتی از اقلامی که دارید استفاده نکردید.

به گزارش “روراستی” انارکی‌محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در جلسه هماهنگی یادواره شهدا شهرستان شهیدان را بهترین و خلاق‌ترین افرادی دانست که در لحظه تصمیم می‌گرفتند و با کمترین امکانات توانستند جنگ را به پایان برسانند.

وی اظهار کرد: ثمره مستندسازی آثار و خاطرات شهدا گنجینه‌ای باارزش می‌شود اما گله من از خود شماست که باید زودتر از این کار را شروع می‌کردید اکثر استان کارشان را پیش بردند کار در رفسنجان مانده حتی از اقلامی که دارید استفاده نکردید.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما برای مستندسازی واقعا عقب هستیم من قول‌هایی که دادم ۱۰۰ میلیون تومان تقاضا شده بود که هماهنگ کردم تا شب گذشته که سؤال کردم تقاضانامه‌ای به دفتر ارسال نشده است.

وی با اشاره به اینکه از اولین شهدای انقلاب در رفسنجان است که می‌طلبد آثار شهدای گرانقدر ما به موقع مستندسازی شود، گفت: شهدای ما کسانی نبودند که برای مادیات به جبهه رفتند بلکه داوطلبانه می‌رفتند.

برچسب ها:
انتقاد رفسنجان شهدا نماینده
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :