مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان:

۷۲ خانه از ۲۰۰ خانه هلال استان کرمان در رفسنجان است

  • شناسه خبر: 44600
۷۲ خانه از ۲۰۰ خانه هلال استان کرمان در رفسنجان است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان گفت: از ۲۰۰ خانه هلال استان ۷۲ خانه هلال در شهرستان رفسنجان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان گفت: از ۲۰۰ خانه هلال استان ۷۲ خانه هلال در شهرستان رفسنجان است.

به گزارش “روراستی” فلاح مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کشور در حاشیه افتتاح  مجموعه  امدادی، فرهنگی و ورزشی جمعیت هلال احمر رفسنجان اظهار داشت: اقدامی که از سال قبل شروع کردیم استفاده از ظرفیت‌ها بوده است، مجری، قاری و گروه تشریفات ما از امدادگران و جوانان هلال‌احمر هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: این مجموعه ورزشی در ۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع زمین شامل ۴۰۰ مترمربع سوله ورزشی و مابقی پیست اسکیت و زمین چمن مصنوعی است و دیگر ورزش‌ها ازج مله ورزش‌های رزمی، کاراته‌، فوتبال، دورچرخه‌سواری و.. پوشش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در بحث آسیب‌های اجتماعی ورود کردیم و این مجموعه در خدمت ورزش جوانان رفسنجان به ویژه امدادگران و جوانان هلال‌احمر خواهد بود.

فلاح در ادامه با اشاره به موفقیت‌های شهرستان رفسنجان در حوزه جمعیت هلال‌احمر گفت: در رفسنجان کسب رتبه اول تیم دادرس در دو سال متوالی را داشتیم همچنین یکی از سه داروخانه‌های هلال‌احمر استان در رفسنجان است که کسب رتبه اول استان را سال گذشته از آن خود کرده است.

وی ابراز داشت: اولین شهرستانی که تیم امدادی کوهستان اسب سوار راه‌اندازی کرده رفسنجان است، همچنین کسب مقام سوم مسابقات امدادی دانشجویان از دیگر افتخارات این شهرستان است و حضور فعال در مدیریت بحرن استان توسط جمعیت هلال‌احمر رفسنجان را داریم.

فلاح عنوان کرد: بیش از ۲۰۰ خانه هلال در استان داریم که بیش از ۷۲ خانه مربوط به رفسنجان است سعی کردیم به سمت علمی بودن و داوطلبانه‌محور بودن برویم اگر امدادگران جوانان و داوطلبان نباشند جمعیت هلال‌احمر تنها خواهد بود.

برچسب ها:
خانه هلال رفسنجان کرمان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :