امام جمعه رفسنجان مطرح کرد:

انحراف در مصرف درآمدهای موقوفه شفیع پور ایجاد شده

  • شناسه خبر: 44608
انحراف در مصرف درآمدهای موقوفه شفیع پور ایجاد شده

امام جمعه رفسنجان گفت: در سال‌های گذشته انحراف در مصرف درآمدهای موقوفه شفیع‌پور ایجاد شده است.

امام جمعه رفسنجان گفت: در سال‌های گذشته انحراف در مصرف درآمدهای موقوفه شفیع‌پور ایجاد شده است.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در مراسم افتتاح مجموعه امدادی، فرهنگی ورزشی هلال‌احمر با حضور پیوندی رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری که در چنین کارهایی مشارکت می‌کند و حمایت مسؤولان را به دنبال دارد کارآمدی خوبی برای شهر به وجود می‌آورد، اظهار داشت: امروز سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مهم هستند چون دولت بودجه ندارد و در این چند ساله گرفتاری‌هایی داشتیم که پروژه‌هایی که دولت دارد را هم درصدد واگذاری است.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه موقوفه‌ای در کشور به اندازه موقوفه هلال‌احمر رفسنجان که کارآمدی و کارآیی بالایی دارد، نیست، افزود: آن‌چه متعلق به هلال‌احمر هست در راستای خودش باید هزینه شود و این تلاش را مسؤولان جمعیت هلال‌احمر استان و شهرستان دارند.

رمضانی‌پور با اشاره به اینکه بخشی از موقوفه شفیعی‌پور به چشم‌پزشکی اختصاص داده شده، افزود: آن‌چه مدنظر واقف است باید صورت گیرد و در این زمینه سرعت ‌عمل داشته باشند.

وی گفت: در سال‌های گذشته انحراف در مصرف درآمدهای این موقوفه ایجاد شده که تمام مسؤولیتش بر عهده مسؤولان قبلی است اما امسال و در ادامه هرچه درآمد هست باید صرف همان مجموعه شود.

برچسب ها:
انحراف رفسنجان شفیع پور موقوفات
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :