رئیس دادگستری رفسنجان:

بعضی سخت‌شان است کلمه فتنه را به کار ببرند/اذعان میرحسین به اقدامات از پیش تعیین شده برای فتنه

  • شناسه خبر: 44709
بعضی سخت‌شان است کلمه فتنه را به کار ببرند/اذعان میرحسین به اقدامات از پیش تعیین شده برای فتنه

رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: از فتنه سال ۸۸ نزدیک به ۱۰ سال گذشته اما مقام معظم رهبری بیش از ۵۰۰ بار کلمه فتنه را به کار بردند اما بعضی سخت‌شان است کلمه فتنه را به کار ببرند.

رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: از فتنه سال ۸۸ نزدیک به ۱۰ سال گذشته اما مقام معظم رهبری بیش از ۵۰۰ بار کلمه فتنه را به کار بردند اما بعضی سخت‌شان است کلمه فتنه را به کار ببرند.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام مهدی پورمحمدی در اجتماع بصیرتی مردم رفسنجان اظهار داشت: در تجمع مردم بابصیرت و باوفای رفسنجان این یوم ‌الله را گرامی می‌داریم.

وی بیان داشت: بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب حرکت مردم در ۹ دی حرکتی از بصیرت، از دشمن‌شناسی بود و مطمئن باشید ۹ دی در تاریخ ماند و روز متمایزی شد.

رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان با بیان اینکه باید برای نسل نو تبیین شود چه اتفاق تلخی در کشور افتاد، افزود: اتفاقی که فتنه سال ۸۸ بعد از انتخابات با الگویی که خارج از کشور تحت مثلث شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل رخ داد که به تعبیر مقام معظم رهبری از ۲۰ سال قبل برای این فتنه برنامه‌ریزی کرده بودند.

وی ادامه داد: از این فتنه نزدیک به ۱۰ سال گذشته اما مقام معظم رهبری بیش از ۵۰۰ بار کلمه فتنه را به کار بردند اما بعضی سخت‌شان است کلمه فتنه را به کار ببرند.

پورمحمدی گفت: اتفاقات تلخی در آن سال افتاد در هشت ماه بیش از هشت سال دفاع مقدس برای ما خسارت وارد کرد و نظام را تا لب پرتگاه سقوط بردند و آبروی نظام را بردند توهین‌های زیادی به مقدسات، امام(ره)و رهبری و شعور مردم شد.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: دائما خودمان تکرار کنیم تا دچار خواب غفلت نشویم چون کسی که خواب باشد با لگد شمن بیدار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: فتنه ۸۸ یک جنگ احزاب بود چنانچه در جنگ احزاب تمام دشمنان اسلام اختلافات را کنار گذاشتند و علیه نهاد نوپای اسلام به پا خاستند در فتنه ۸۸ تمام دشمنان خارجی و دوستان بی‌بصیرت داخل برای براندازی نظام متحد شدند و شکی نیست که قصد آن‌ها غیر از براندازی نظام چیز دیگری نبود.

وی اذعان کرد: لایه‌های پیچده و تودرتوی فتنه ۸۸ بیشتر از قصه جنگ احزاب بود عمق فتنه ۸۸ بیشتر بود.

رئیس  دادگستری رفسنجان ابراز داشت: مردم ولایی و بابصیرت ما در ۹ دی چشم فتنه را کور کردند و ۹ دی ایستگاه پایان‌بخش فتنه ۸۸ بود به تعبیر امام علی(ع) زمانی که فتنه‌ها می‌آیند فضا را غبارآلود می‌کنند و شبهه ایجاد می‌کنند فتنه ۸۸ کودتایی برای براندازی نظام بود بر اساس کودتای مخملی و انقلاب‌های رنگی طراحی شده بود.

وی بیان کرد: نباید کسی تصور کند قضیه پیش پا افتاده بود و برای یک مسأله به خیابان‌ها ریختند چون میرحسین در مصاحبه‌ای که با مجله تایم داشت به خبرنگار گفته بود این‌ها از قبل برنامه خود را می‌دانند.

پورمحمدی با بیان اینکه  امروز گزینه نظامی روی میز دشمنان ما نیست، افزود: امروز روزی است که متفاوت با قضایای دیروز است امروز حشدالشعبی، حزب‌الله، مدافعان حرم و…پشت دیوارهای بیت‌المقدس کنار مرز اسرائیل پا به زمین می‌کوبند و سیدحسن نصرالله به اسرائیل می‌گوید از ابتدای لبنان تا دریای سرخ تحت نفوذ موشک‌های حزب‌الله است امروز اسرائیل توان مقابله با موشک‌های حزب‌الله را ندارد و این اتفاقاتی که در منطقه با محوریت ایران می‌افتد مقدمه ظهور است .

وی تصریح کرد: اگرچه دشن تهدید می‌کند «گزینه نظامی روی میز است»امروز ناوهای آمریکایی باید با زبان فارسی جواب مکالمات بچه‌های سپاه ایران را بدهند زمانی که هواپیمای جاسوسی فوق پیشرفته آمریکا توسط بچه‌های هوافضای سپاه با لیزر جامد منفجر می‌شود آمریکایی‌ها مدت ها در حیرت بودند که ایران با چه تکنولوژی کار می کند.

وی اظهار کرد: موشک‌های بازدارنده ما، روحیه اخلاص و مجاهدت مدافعان حرم نسل چهارم انقلاب کسانی که نه جنگ و امام(ره) را دیدند رویش‌های انقلاب هستند شهید سعید بیاضی‌زاده از جوانان مدافع حرم بود و شهیدان کم سن و سالی بودند که رویش‌های ما هستند و نسل چهارمی هستند که با مدیریت نسل دوم و سوم انقلاب دروازه های بیت المقدس را فتح خوهند کردند.

این مسؤول قضائی توضیح داد: اما ما در حال جنگ اقتصادی هستیم و اتاق جنگ دشمن در وزارت خزانه‌داری آمریکاست نباید به خواب برویم همیشه باید منتظر و آماده باشیم همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند هدف دشمن این است ک سال ۸ ۹فتنه ایجاد کند باید به هوش باشیم.

رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان با اشاره به ینکه پروژه نفوذ از پروژه‌های اصلی دشمن است، گفت: در بعضی رده‌های مسؤولیت کشورمان کسانی بودند که جاسوس بودند.

وی خاطرنشان کرد: به اسم فعال محیط زیست در تمام جاهای مهم کشور با مجوز سمی دوربین‌هایی بسیار قوی نصب می‌کنند تا انبارهای موشکی سپاه ما را کشف کنند از روی جمع‌آوری مارمولک و سوسمارهای کشور بفهمند معادن اورانیوم کجا هست یا جیسون رضاییان اینقدر به بعضی مسؤولان ما نزدیک شده بود که حتی طعم آدامس آن‌ها را می‌دانست برای برنامه آب شرب تهران طرح بسیار خطرناکی داشت او مشاور مستقیم اوباما بود اما با افرادی نزدیک بود اما او را با یک ترفندی از کشور خارج کردند و خود اوباما وارد عمل شد بنابراین این‌ها مسائلی هست که اتفاق می‌افتد و نباید غفلت داشته باشیم و پروژه نفوذ را دست کم بگیریم.

پورمحمدی ابراز کرد: بدتر از پروژه نفوذ و آدم‌های جاسوس، نفوذفکری است نفوذ فکری یعنی دشمن کاری می‌کند که نخبگان سیاسی ما و  بعضی از مسؤولان آن‌طور که دشمن می‌خواهد فکر کنند و تصمیمیات ‌شان را  بر اساس همان افکار عملی کنند و این نفوذ فکری خطرناکتر از همه است.

وی در ادامه مباحث خود با بیان اینکه منظور من از این بیانات ایجاد یأس و ناامیدی نیست بلکه باید بیدار باشیم و برای احتمالات حداقلی آمادگی حداکثری داشته باشیم، بیان داشت: ما ولی‌فقیه و مردم خوب داریم باید قدر خود و جوانان خودتان را بدانید خدا شما را انتخاب کرده و برگزیده که در این زمان باشید و در این مملکت که زمینه‌سازی برای ظهور می‌کند زندگی می‌کنیم باید خدارا شاکر باشیم.

پورمحمدی اظهار کرد: امروز ما رهبری داریم که وقتی یک عده پاهایشان سست شده، یک عده ترسیدند، یک عده وادادند و متزلزل شدند، فرمودند «نترسید خدا با ما هست و ما را هدایت می‌کند».

برچسب ها:
رفسنجان فتنه کلمه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :