مدیرعامل خیریه اسرا

راه اندازی موسسه حمایت از کودکان خیابانی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 44804
راه اندازی موسسه حمایت از کودکان خیابانی در رفسنجان

مدیرعامل خیریه اسرا گفت: با حمایت خیران موسسه حمایت از کودکان خیابانی و جمع آوری این کودکان در رفسنجان راه اندازی می شود تا با برنامه هایی که داریم این پدیده در شهر جمع شود.

مدیرعامل خیریه اسرا گفت: با حمایت خیران موسسه حمایت از کودکان خیابانی و جمع آوری این کودکان در رفسنجان راه اندازی می شود تا با برنامه هایی که داریم این پدیده در شهر جمع شود.
محمدرضا مشایخی مدیرعامل موسسه خیریه اسرا در گفت وگو با خبرنگار ” روراستی ” اظهار داشت: این موسسه دوسال در استان کرمان فعال است و با توجه به درخواست های مردمی و اولویت آسیب های اجتماعی جمع آوری و ساماندهی کودکان خیابانی در دستور کار قرار گرفت و طرح نهال امید در این راستا نوشته شده است.
وی ادامه داد: طرح مذکور سه ساله است و شروع آن از اول آذر ۹۷ در کرمان با حمایت بهزیستی انجام شد.
مدیرعامل موسسه خیریه اسرا تصریح کرد: هم اکنون موسسه یک مرکز نگهداری کودکان به صورت شبانه با ۴۰ بچه و دو مرکز روزانه حدودا ۲۵۰ کودک افاغنه در آن نگهداری می شود را دارد.
وی خاطرنشان کرد: با حمایت و پشتیبانی همه مردم قول دادیم در سطح کرمان کلا پدیده کودکان خیابانی را ریشه کن کنیم و اولویت کار با مردم است که با عدم کمک های مستقیم خود و خرید نکردن از این بچه ها موجب تولید پدیده کودک خیابانی نشوند.
مشایخی بیان کرد: برای شروع کار فرهنگسازی، با برگزاری همایش ها جشن و اعیاد در استان کرمان سعی داریم تا با اطلاع رسانی به مردم موجب کم شدن درآمدهای این بچه ها شویم تا باندهایی که بچه ها را به استثمار در آوردند متلاشی شوند.
وی در توضیحی گفت: توانمندسازی خانواده های این بچه ها هم در دستور کار است که با حمایت موسسه آموزش ها در حوزه خیاطی به این بانوان داده شده توانمند شدند و در کارگاهها و تولیدی های شهر کرمان مشغول به کار شدند، موسسه برای حمایت از آن ها نمایشگاههایی برپا میکند تا بتوانند تولیدی های خودشان را به فروش برسانند.
مشایخی در ادامه اظهار کرد: با پیگیری هایی که انجام خواهیم داد شعبه ای فقط در راستای جمع آوری کودکان خیابانی در رفسنجان راه اندازی می کنیم و کمک هایی که جمع می شود صرفا برای همین موضوع در همین شهر هزینه خواهد شد.

برچسب ها:
حمایت خیریه اسرا رفسنجان کودکان خیابانی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :