امام جمعه رفسنجان:

ایجاد اشتغال در رفسنجان اراده و انگیزه می خواهد

  • شناسه خبر: 44847
ایجاد اشتغال در رفسنجان اراده و انگیزه می خواهد

امام جمعه رفسنجان گفت: اگر در رفسنجان بخواهد اشتغالی ایجاد شود انگیزه بالا می خواهد و اراده قوی؛ لذا مسئولان باید در دادن مجوزها سرعت ببخشند تا شغل ایجاد شود سنگ جلوی پای سرمایه گذاران و مردم نیندازند.

امام جمعه رفسنجان گفت: اگر در رفسنجان بخواهد اشتغالی ایجاد شود انگیزه بالا می خواهد و اراده قوی؛ لذا مسئولان باید در دادن مجوزها سرعت ببخشند تا شغل ایجاد شود سنگ جلوی پای سرمایه گذاران و مردم نیندازند.

به گزارش “روراستی” حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه امروز(۲۱دی)رفسنجان، با تاکید بر اینکه اساسی ترین کار مسئولان  باید رسیدگی به بهبود معیشت مردم باشد، اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی خطاب به مسئولان کشور فرمودند «اساسی ترین کارهای شما است که فشارها را از گرده مردم کم کنید و توجه به معیشت مردم داشته باشید».

وی با اشاره به قاچاق دام از ایران بیان کرد: شب و روز دام های ایران را از مرزهای کشور به خارج قاچاق می کنند اگر با کامیون و وسایط نقیله می برند پس مسئولان بی عرضه اند و به فکر مردم نیستند تا کی خسارت سوء مدیریت  شما را مردم بدهند؟

وی از گرانی مرغ و گوشت قرمز در بازار گلایه کرد و افزود: در رسانه تلویزیون سیر کاهش مرغ را بیان می کنید اما در بازار سیر صعودی را دارد ای کاش شما لال می شدید در تلویزیون نمی گفتید همین که در تلویزیون صحبت می کنید وضع بدتر می شود چرا نباید به فکر باشید ما حرف دل مردم را می زنیم و از خبرنگاران می خواهیم شفاف سازی کنید امید که به رگ غیرت مسئولان برخورد تا برای مردم کاری کنند لذا مسئولان از جمله رئیس جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و غیره یک ذره به خود تکان و جرات دهند.

امام جمعه رفسنجان یاد و نام شهدای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدای فداییان اسلام را گرامی داشت و افزود: در رابطه با بحث بودجه ۹۸ باید بگویم که توجه مضاعف را می طلبد در این بودجه چیزی برای اجرای کار عمرانی مشاهده نمی شود معمولا” بودجه های عمرانی به صفر می رسد و بودجه های فرهنگی کاهش می یابد و بودجه فرهنگی بیشتر در اجرای کنسرت و امثال اینها مصروف می شود نه در دین و کارهای قرآنی، احکام و غیره؛ مجلس می تواند جلوی بریز و بپاش های دولت را بگیرد.

وی به زندانیان جرایم غیر عمد اشاره داشت و گفت: امسال مقداری شرایط مالی سخت شده اما در روایات آمده که می توانید برای تامین رفاه و آسایش در زندگی صدقه دهید لذا به صورت مدیریت شده برای آزادسازی زندانیان می توانید اقدام کنید و یا مراجعه به دفتر امام جمعه کنید تا زمینه آزادی افرادی که ناخواسته گرفتار شدندفراهم شود؛ ۵۳ نفر از زندانیان رفسنجان مد نظر هستند که امیدواریم با کمک شما مردم آزاد شوند.

حجت الاسلام رمضانی پور در رابطه با بحث اشتغال گفت: اگر در رفسنجان بخواهد اشتغالی ایجاد شود انگیزه بالا می خواهد و اراده قوی؛ لذا مسئولان باید در دادن مجوزها سرعت ببخشند تا شغل ایجاد شود سنگ جلوی پای سرمایه گذاران و مردم نیندازند؛ سنگ انداختن هنر نیست محبت و خدمات را به مردم ارزانی بدارید و اگر جایی قانون نقض دارد به نمایندگان بگویید تا درخانه ملت بیان و گرفتاری ها رفع شود.

وی همچنین به این حرف آمریکای ملعون مبنی بر اینکه ایران حقوق بشر را از عربستان سعودی بیاموزد اشاره کرد و گفت: یعنی اینقدر سرشان را پایین انداختند و نمی دانند که دنیا عربستان را به خاطر کودک کشی و حمله های دژخیمانه به یمن و زیرپاگذاشتن حقوق بشر و جنایتهای دیگر در جاهای مختلف می شناسد چرا ثروت دنیا چشمشان را کور کرده که گفته اند ایران حقوق بشر را از عربستان بیاموزند؟’ معلوم می شود آمریکایی ها احمق هستند.

برچسب ها:
اشتغال انگیزه رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :