مدیرعامل ستاد دیه کرمان عنوان کرد:

وجود ۲۷ زندانی جرائم غیر عمد در رفسنجان

  • شناسه خبر: 44849
وجود ۲۷ زندانی جرائم غیر عمد در رفسنجان

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان گفت: ۲۷ زندانی جرائم غیرعمد در رفسنجان داریم که برای آزادی شان به ۸۰۰ میلیون تومان نیاز است.

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان گفت: ۲۷ زندانی جرائم غیرعمد در رفسنجان داریم که برای آزادی شان به ۸۰۰ میلیون تومان نیاز است.
به گزارش “روراستی” سیدحجت‌الله موسوی‌قوام امشب در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در این شهرستان اظهار کرد: بعد از ۱۷ سال از تشکیل ستاد دیه استان می‌گذرد که شاهد اتفاقات خوبی در استان هستیم.

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان گفت: ستاد با کمک‌های مردمی راه‌اندازی شد اما آمار ورودی افراد بالاست بنابراین دولت هم با نگاهی که سه قوه به این موضوع داشتند اعتباراتی مصوب کرد و زمینه برخورداری از تسهیلات برای زندانیانی که توان پرداخت تسهیلات دارند فراهم شده است.

موسوی‌قوام با اشاره به عملکرد ستاد دیه استان خاطرنشان کرد: از سال ۸۰ تاکنون ۳ هزار و ۱۸۴ نفر زندانی جرائم غیرعمد در سطح استان با هزینه ۵۴ میلیارد  و ۱۵۰ میلیون تومان آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه از محل کمک‌های مردمی تاکنون ۱۳ میلیارد تومان به ستاد دیه کمک شده است، افزود: از تعداد ۳ هزار و ۱۸۴ نفر، یک‌هزار و ۱۳۷ نفر از محل کمک‌های مردمی آزاد شدند.

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان ابراز داشت: یکی از کارهایی که در برنامه ستاد دیه هست جلسات صلح و سازش با دعوت از شاکیان است و بر همین اساس ۶۸۸ نفر با اخذ رضایت بدون هیچ پرداختی آزاد شدند.

موسوی‌قوام گفت: ۲۷۸ زندانی جرائم غیرعمد واجد شرایط ستاد دیه در استان کرمان داریم که ۲۷ نفرشان از رفسنجان هستند که برای آزادی این ۲۷ نفر حدود ۸۰۰ میلیون تومان نیاز است.

وی از برگزاری حدود دو جشن گلریزان طی دو ماه آینده خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان سال، ۹۲ زندانی جرائم غیرعمد آزاد شوند.

برچسب ها:
آزادی زندانیان جرائم غیر عمد جشن گلریزان رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :