انتخابات استانی موجب تقویت احزاب می شود

  • شناسه خبر: 44903
انتخابات استانی موجب تقویت احزاب می شود

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: استانی‌شدن انتخابات در صورتی خوب است که همه زیرساخت‌ها فراهم باشد و آنچه در این طرح مهم است فعالیت احزاب به صورت استانی است، احزاب ما ضعیف هستند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: استانی‌شدن انتخابات در صورتی خوب است که همه زیرساخت‌ها فراهم باشد و آنچه در این طرح مهم است فعالیت احزاب به صورت استانی است، احزاب ما ضعیف هستند.

به گزارش “روراستی” احمد انارکی‌محمدی در حاشیه اختتامیه نمایشگاه کتاب رفسنجان از وجود ۳۴ حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: رفسنجان دارای کمترین چاه غیر مجاز آب در سطح کشور است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی پیرامون مسؤولیت‌های اجتماعی مجتمع مس رفسنجان تصریح کرد: در این حوزه باید مس بیشتر کمک کند به ویژه از روابط‌عمومی این مجتمع انتظار داریم به مسائل فرهنگی که خنثی‌کننده آسیب‌های اجتماعی هستند بیش از پیش کمک کنند.

انارکی‌محمدی چندی پیش در زمینه تقویت فروشگاه‌های بزرگ مصاحبه‌ای انجام داده  بود که بحث برانگیز شده بود که در توضیحی اظهار کرد: نظر من این بود که اگر فروشگاه‌های بزرگ توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تقویت شوند رقابت ایجاد می‌شود و قیمت‌ها پایین خواهد آمد.

وی در ادامه به وجود بیش از ۷۰ هزار تبعه افغانستانی و معضلات و مشکلات آن‌ها در این شهرستان اشاره کرد و عنوان داشت: ۱۶ شهرستان کشور مهمانشهر دارند و با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند در رابطه با آن طرحی در کشور دنبال می‌شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس، استانی‌شدن انتخابات را در صورتی خوب دانست که همه زیرساخت‌ها فراهم باشد و ادامه داد: دو فوریت این طرح رای آورده و جزئیات آن هنوز شروع نشده است اما آنچه در این طرح مهم است فعالیت احزاب به صورت استانی است احزاب ما ضعیف هستند ما حزب قوی در استان نداریم.

حذف چهار صفر از پول ملی سئوال دیگری بود که مطرح شد و انارکی‌محمدی آن را در بعد روانی، تورم و ارزش پول ملی دارای اثر مثبت دانست و گفت: الان شاید موقع مناسبی برای این کار هزینه‌بر نبود اما در مجموع موافق آن هستیم.

وی به موضوع روز کشاورزان و به ویژه استان کرمان و آن هم امهال وام‌های کشاورزی اشاره کرد و عدم همکاری بانک کشاورزی که از یک هزار میلیارد تومان وام کشاورزی استان که باید امهال شود ۷۵۰ میلیارد تومان مربوط به این بانک است را یادآور شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با مجمع نمایندگان استان برای موضوع امهال وام‌های کشاورزی جلسه‌ای جهت افزایش سهم استان برگزار کردیم که امیدواریم نتیجه‌بخش باشد تا همکاری بیشتر بانک‌ها رقم بخورد.

وی در بخش دیگری از این نشست عنوان کرد: کارخانه اسید سرچشمه تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

برچسب ها:
احزاب استانی انتخابات رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :