نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس:

بحث فرهنگی با این بودجه‌ها به جایی نمی‌رسد

  • شناسه خبر: 44978
بحث فرهنگی با این بودجه‌ها به جایی نمی‌رسد

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود هجمه‌های دشمن علیه مباحث فرهنگی، عملا بحث فرهنگی با این بودجه‌ها به جایی نمی‌رسد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود هجمه‌های دشمن علیه مباحث فرهنگی، عملا بحث فرهنگی با این بودجه‌ها به جایی نمی‌رسد.
به گزارش ” روراستی ” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امروز در آیین تکریم حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی و معارفه حجت‌الاسلام حسنی به عنوان مسؤول تبلیغات اسلامی این شهرستان با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: حجت‌الاسلام حسینی بیش از ۲۵ سال در امر تبلیغات در شهرستان حضور داشت و بیش از ۴۰ سال مبلّغ دین بوده و تمام توان خود را در این راه گذاشته است.
وی بیان داشت: نسبت به نواقصی که در برنامه‌های تبلیغات به دلیل نبود بودجه هست بیشتر توجه شود معمولا خیران به یک اداره کمتر می‌پردازند و فکر می‌کنند دولت کمک می‌کند در حالی که بودجه‌های دولتی جوابگو نیست و در نهایت صفر می‌شود.
احمد انارکی‌محمدی نیز در این آیین اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی خدمات ارزنده‌ای از سوی خانواده حسینی در کنار تقدیم شهدایی از این خانواده انجام شده است.
وی بیان داشت: با توجه به مسؤولیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در کشور امروزه در سطح کشور مسؤولیت‌های فرهنگی و پژوهشی بر عهده این سازمان است جامعه با همه آسیب‌های اجتماعی و هجمه‌های تبلیغات دشمن با هزینه‌های گزافی که همه دنیا علیه ما حتی کشورهایی که به اسم مسلمان هستند،انجام می‌دهند، تبلیغات اسلامی رسالتی خطیر دارد.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در کشور در بحث فرهنگی، قرآنی و تبلیغی اگر چه بودجه‌ها کم است اما تبلیغات اسلامی وظیفه‌ای بزرگ دارد و جوانان را باید با زبان خودشان جذب کرد در بحث بودجه‌های قرآنی سرانه مبلغی که برای بودجه قرآنی داده می‌شود برای هر ایرانی مسلمان ۳۰۰ تومان است چون فرهنگ بعدا خودش را نشان می‌دهد مشکلات فرهنگی در آینده جبران‌پذیر نیست و عملا بحث فرهنگی با این بودجه‌ها به جایی نمی‌رسد.

برچسب ها:
بودجه رفسنجان فرهنگی کمبود
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :