مادر شهید منفرد:

مسئولان اهداف شهدا را فراموش نکنید

  • شناسه خبر: 44983
مسئولان اهداف شهدا را فراموش نکنید

مادر شهید منفردپاریزی که می‌گوید با جان و دل محمد را همراهی کردم تا در رکاب رزمندگان حافظ ناموس و خاک وطن باشد و در ۱۷ سالگی به شهادت رسید، تنها خواسته‌اش از مسئولان این است که اهداف شهدا را فراموش نکنند.

مادر شهید منفردپاریزی که می‌گوید با جان و دل محمد را همراهی کردم تا در رکاب رزمندگان حافظ ناموس و خاک وطن باشد و در ۱۷ سالگی به شهادت رسید، تنها خواسته‌اش از مسئولان این است که اهداف شهدا را فراموش نکنند.

به گزارش “روراستی” شهادت هنر مردانی است که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و تقدیم خدا کردند تا این مرز و بوم در امنیت و آرامش باشد، خانواده‌های زیادی عزیزترین عزیزان خود را همراهی کردند و به جبهه فرستادند، از دورترین نقطه تا نزدیک خود را در جنگ سهیم دانستند و فرزندانشان را بدرقه کردند و خود در پشت جبهه‌ها یاری‌رسان بودند.

یکی از مادرانی که فرزندش را تقدیم اسلام کرده است مادر شهید محمد منفردپاریزی است، مادری ساده و مهربان که علی‌رغم کسالتی هم که داشت برای ما از فرزند شهیدش گفت.

وی با بیان اینکه هفت فرزند دارم و محمد اولین فرزندم بود، اظهار داشت: محمد متولد سال ۱۳۴۸ بود که در تاریخ ۱۰ تیرماه سال ۶۵ در عملیات مرصاد به شهادت رسید.

مادر شهید منفرد ادامه داد: فرزندم سال ۶۴ به جبهه اعزام شد و با دل و جان او را همراهی کردم تا در رکاب رزمندگان اسلام حافظ ناموس و خاک وطن باشد اگر چه محمد سن و سالی نداشت و ۱۷ سالگی به شهادت رسید اما وجود والایی داشت و رفتار و گفتاری داشت که درس‌آموز بود و همه بستگان ما همیشه از او یاد می‌کنند و رفتارش را مثال می‌زنند.

وی با اشاره به لحظه شنیدن خبر شهادت فرزنش آن لحظه را غیر قابل توصیف دانست و گفت: آن لحظه گفتم امیدوارم خداوند او را از من قبول کند.

مادر شهید منفردپاریزی در پاسخ به سؤال خبرنگار ما مبنی بر پیام شما برای دیگر مادران شهدا بیان کرد: از همه مادران شهدا می‌خواهم که برای فرج امام زمان(عج) و سربلندی مملکت‌مان دعا کنند.

این مادر مهربان شهید همچنین یک پیام برای مسؤولان داشت و افزود: از مسؤولان تقاضا دارم که هدف شهیدان را فراموش نکنند.

وی با اشاره به اینکه چندین بار فرزند شهیدم به خوابم آمده، اظهار کرد: یک شب که بیمار بودم فرزندم به خوابم آمد و یک شاخه گل به دستم داد و پرچمی که روی آن «یا حسین» نوشته بود را به دیوارهای خانه زد، فردای آن روز گویا اصلا بیمار نبودم و متوجه شدم حضورفرزندم موجب شفای من شده امیدوارم محمد شفاعت دنیا و آخرتم را داشته باشد.

این مادر مهربان شهید از همان روزهای اولی که خبر شهادت فرزندش را شنیده هر ساله برای او مراسم یادبود در منزلش برگزار می‌کند و همه برکت خانه‌اش را از ناحیه شهیدش می‌داند.

صفا و صمیمیت این مادر شهید هرگز برای من فراموش‌شدنی نیست.

گفت وگو از زهرا بمی نژاد

برچسب ها:
رفسنجان مادر شهید مسؤولان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :