مدیر جهاد کشاورزی رفسنجان مطرح کرد:

ظرفیت بالای رفسنجان در صنعت دام

  • شناسه خبر: 44989
ظرفیت بالای رفسنجان در صنعت دام

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان گفت: این شهرستان ورود خوبی در صنعت دام داشته و برای حفظ اشتغال در بحث دام باید تلاش کنیم.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان گفت: این شهرستان ورود خوبی در صنعت دام داشته و برای حفظ اشتغال در بحث دام باید تلاش کنیم.

به گزارش “روراستی” حسین رضایی مدیر جهاد کشاورزی  رفسنجان ضمن بیان اینکه جهاد کشاورزی در بحث اشتغال خیلی می‌تواند مؤثر باشد، اظهار کرد: متأسفانه طرح‌هایی که معرفی شده ریزش داشتند و ۲۴ هزار نفر بدهکار بانکی داریم.

وی افزود: ۱۴ هزار نفر مربوط به بانک کشاورزی و بقیه از سایر بانک‌ها وام گرفتند و به دلیل مشکلات کشاورزی و نداشتن محصول توان پرداخت تسهیلات ندارند و امروز در زمینه وثیقه و ضمانت دچار مشکلاتی هستند.

وی بیان کرد: با این شرایط موجود وظیفه داریم در بعضی موارد سخت‌گیری نکنیم چون بعضی طرح‌هایی که هست در ادارات معطل می‌ماند.

رضایی به ورود خوب شهرستان به صنعت دام اشاره کرد و بیان داشت: برای حفظ اشتغال در بحث دام از وزارتخانه پیگیری کردیم این شهرستان رتبه اول پرورش اسب استان، رتبه دوم دام سنگین و رتبه چهارم و پنجم پرورش شترمرغ را دارد.

وی خاطرنشان کرد: در بحث مشاغل خانگی ۲۰۰ پرونده آماده معرفی به بانک داریم که ۱۰۰ پرونده در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتظر تسهیلات است.

برچسب ها:
رفسنجان صنعت دام ورود
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ستاره

    سلام نصف پول وام دامداری ما رو نگه داشتن و میگن تا گوسفند نخرین .بیمه نکنید وام آزاد نمیشه ..میشه سوال کنم ما برای چی وام گرفتیم به دلیل نداشتن درخواست وام کردیم .الان نه کسی پول قرض میده نه گوسفند چکی کسی میده ماهم واقعا نمی دونیم باید چکار کنیم