طی دوران انقلاب اسلامی صورت گرفته است

دستاوردهای راه و شهرسازی رفسنجان پس از انقلاب/واگذاری بیش از ۱۰ هزار قطعه زمین توسط راه و شهرسازی رفسنجان

  • شناسه خبر: 45012
دستاوردهای راه و شهرسازی رفسنجان پس از انقلاب/واگذاری بیش از ۱۰ هزار قطعه زمین توسط راه و شهرسازی رفسنجان

رئیس اداره راه و شهرسازی رفسنجان گفت: قبل از انقلاب حتی یک مورد واگذاری زمین جهت احداث مسکن نداشتیم اما بعد از انقلاب بیش از ۱۰ هزارقطعه زمین مسکونی در مناطق مختلف شهر رفسنجان واگذار شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی رفسنجان گفت: قبل از انقلاب حتی یک مورد واگذاری زمین جهت احداث مسکن نداشتیم اما بعد از انقلاب بیش از ۱۰ هزارقطعه زمین مسکونی در مناطق مختلف شهر رفسنجان واگذار شده است.

عباسی پور رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رفسنجان در گفت وگو با روراستی اظهار داشت: پیش از انقلاب زمینی بابت احداث مسکن واگذار نمی شد اما بعد از انقلاب اسلامی تاکنون بیش از ۱۰ هزار قطعه زمین در قالب شهرک های والفجر ۱ و ۲، فرهنگیان ۱ و ۲، ده شیخ، قدس و…توسط اداره ر اه و شهرسازی جهت تهیه مسکن به اقشار کم درآمد تحویل داده شده است.

وی بیان داشت: تقریبا در تمامی روستاها نیز اقدام به واگذاری زمین به مردم صورت گرفته و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم بیش از  ۲ هزار قطعه زمین به مردم واگذار کرده است.

عباسی پور ادامه داد: در قالب پروژه های ساخت و تحویل مسکن در سنوات گذشته  به عنوان اقشار محروم به خانواده های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و نیز مسکن مهر بیش از ۲ هزار واحد مسکونی در شهر رفسنجان احداث و تحویل داده شده است که قبل از انقلاب چنین موردی وجود نداشت و صفر بوده است.

وی هچنین در حوزه احداث راه های حوزه شهرستان قبل و بعد از انقلاب توضیح داد: احداث زیرگذر و تقاطع غیرهمسطح قبل از انقلاب یک مورد و بعد از انقلاب ۱۰ دستگاه، در زمینه احداث بزرگراه قبل از انقلاب هیچ موردی نداشتیم ولی بعد از انقلاب ۱۹۰ کیلومتر بزرگراه احداث شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رفسنجان با اشاره به احداث یک دستگاه تونل پیش انقلاب احداث ۴ دستگاه تونل بعد از انقلاب رایادآور شد و افزود: در مقابل ۱۶۵ کیلومتر راه اصلی که قبل از انقلاب احداث شده همه راههای اصی بعد از انقلاب اسلامی به سطح بزرگراه ارتقا یافته و مجموعا۵۳ کیلومتر ر اه صلی جدید نیز احداث شده است.

وی خاطرنشان کرد: راه های فرعی و روستایی پیش از انقلاب ۸۵ کیلومتر بوده که بعد از انقلاب به ۵۵۰ کیلومتر رسیده است.

 

برچسب ها:
انقلاب راه وشهرسازی رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :