در جلسه ای با حضور معاون وزیر راه مطرح شد

۷۶۰۰جوان رفسنجانی نیازمند زمین هستند

  • شناسه خبر: 45034
۷۶۰۰جوان رفسنجانی نیازمند زمین هستند

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: در رفسنجان ۷ هزار و ۶۰۰ جوان نیازمند زمین هستند تا بتوانند صاحب مسکن و خانواده شوند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: در رفسنجان ۷ هزار و ۶۰۰ جوان نیازمند زمین هستند تا بتوانند صاحب مسکن و خانواده شوند.
به گزارش “روراستی” جلسه بررسی مشکلات اسناد اراضی شهرستان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسؤولان برگزار شد.

احمد انارکی‌محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با اشاره به کارهای خیری که خیران این شهرستان انجام دادند، اظهار داشت: نیمی از موقوفات هلال‌احمر کشور در رفسنجان است و خیران امنیت‌ساز ۲۳ میلیارد تومان در این بحث کمک کردند.

وی بیان داشت: ۷ هزار و ۶۰۰ نفر از جوانان این شهرستان نیازمند زمین هستند تا صاحب مسکن و خانواده شوند که ضرورت دارد نسبت به حل این مشکل اقدام شود.

حجت‌الاسلام مهدی پورمحمدی رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان گت: مشکل پلاک ۲۰۹۴ در این شهر را اساسی دانست و اظهار کرد: ۳ هزار قطعه زمین در این پلاک قرار گرفته، ۴۰ سال از انقلاب می‌گذرد هنوز UTM نشده و بر اساس یک نقشه در اداره ثبت جواب مردم را می‌دادند.

وی عنوان کرد: این ۳ هزار قطعه دست به دست شده به وراث رسیده گاهی مهریه عروس‌ها شده اگر امروز دولت ادعای مالکیت کند چه اتفاقی خواهد افتاد.

پورمحمدی ابراز داشت: اگر تقاضای اصلاح سند به اداره ثبت داده شود مشکل حل خواهد شد امیدواریم این مشکل حل شود تا مردم طعم شیرین خدمت دولت را در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بچشند.

شهردار رفسنجان هم در این جلسه با بیان اینکه اراضی از گذشته دور و نزدیک به استناد صورت‌جلسه‌ها در اختیار شهرداری بوده، افزود: امروز دارای اختلافاتی است و ۱۰ مورد در این خصوص لیست شده که حدود ۳ هزار هکتار می‌شود.

محمدرضا عظیمی‌زاده تصریح کرد: کشتارگاه دام، کارخانه آسفالت، اراضی شهرک تلاش که ۷۹ هکتار زمین واگذار شده، آرامستان که ۶۹۵ هکتار تحت تملک شهرداری است، زمین دانشگاه آزاد اسلامی معوضه داده شده، اراضی بین جاده کرمان و سرچشمه متأسفانه هنوز تعیین تکلیف نشده است و نیاز به رسیدگی دارد.

وی پیرامون طرح بازآفرینی شهری به اجرای پروژه‌هایی در محلات و خیابان‌های شهر اشاره کرد و محورهای گردشگری که در قالب پروژه‌های بازآفرینی شهری طراحی شده را یادآور شد.

برچسب ها:
انارکی رفسنجان زمین
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :