مدیرکل صدا و سیمای کرمان عنوان کرد:

موفقیت رسانه‌های نظام در برابر جریان‌سازی‌های دشمن

  • شناسه خبر: 45061
موفقیت رسانه‌های نظام در برابر جریان‌سازی‌های دشمن

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: علی‌رغم همه مشکلاتی که دشمنان برای نظام ما به وجود آوردند اما همین که دشمن نتوانست سال ۹۷ در کشورمان جریان‌سازی کند یعنی رسانه‌های نظام موفق بودند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: علی‌رغم همه مشکلاتی که دشمنان برای نظام ما به وجود آوردند اما همین که دشمن نتوانست سال ۹۷ در کشورمان جریان‌سازی کند یعنی رسانه‌های نظام موفق بودند.

به گزارش “روراستی” احمد علیرمضانی پیش از ظهر امروز در آیین نوزدهمین سالگرد تأسیس رادیوشهری رفسنجان و همایش تجلیل از کارشناسان رادیو اظهار داشت: برنامه‌سازان باید مخاطبان خود را بشناسند و هر طرح و برنامه‌ای که دارند بر اساس مؤلفه‌های مهم از جمله سن جمعیت طراحی کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به موفقیت‌های این مرکز در زمینه رضایت و میزان مخاطب افزود: در مجموع نظرسنجی‌ها این مرکز از میانگین کشوری بالاتر است.

وی با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ادامه داد: باید دستاوردهای چهل ساله انقلاب تبیین شود و از نشر اخباری که ناامیدی ایجاد می‌کند پرهیز شود.

علیرمضانی خاطرنشان کرد: علی‌رغم همه مشکلاتی که دشمنان برای نظام ما به وجود آوردند اما همین که دشمن نتوانست سال ۹۷ در کشورمان جریان‌سازی کند یعنی رسانه‌های نظام موفق بودند.

وی با اشاره به اینکه امروز آمریکا مانند سابق مزیت‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ندارد و تنها مزیتش فضای مجازی و اینترنت است، گفت: اگر بتوانیم این مزیت را هم از آمریکا سلب کنیم دیگر آمریکا ابرقدرت نخواهد بود.

علیرمضانی در ادامه بودجه کم صدا و سیما را یادآور شد و تصریح کرد: در بحث رسانه صهیونیست‌ها بذل و بخشش می‌کنند و بودجه‌های فراوانی می‌گذارند چون ابزار قدرت را رسانه می‌دانند.

وی به اهمیت تولید خاص بومی اشاره کرد و گفت: گاهی در بیان کلمات از لهجه خود فرار می‌کنیم در حالی که هویت جذابیت می‌آورد و باید به هویت خودمان افتخار کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با بیان اینکه در فضای مجازی همه تکلیف دارند، ابراز کرد: دشمن می‌خواهد انقلاب اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد و در این زمینه اتاق فکری هم دارد.

علیرمضانی تأکید کرد: اگر خدمات انقلاب در استان و در شهرستان‌ها بیان نشود جفا کرده‌ایم.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ۶ هزار و۵۰۰ شهید استان توضیح داد: اقدامات خیلی خوبی برای این کنگره در سطح استان در حال انجام است و کارهای ماندگاری برای مراسم شهدا برنامه‌ریزی می‌شود.

علیرمضانی با اشاره به خواسته مسؤولان رفسنجان مبنی بر ارتقای رادیو به صدا و سیما بیان داشت: اعتبارات در این خصوص کم است.

برچسب ها:
دشمن رسانه رفسنجان نظام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :