حیات آینده کشور وابسته به صنعت هسته‌ای است/ آیندگان مسئولین عقب نشینی از حقوق هسته ای ملت را نفرین خواهند کرد

  • شناسه خبر: 4509
حیات آینده کشور وابسته به صنعت هسته‌ای است/ آیندگان مسئولین عقب نشینی از حقوق هسته ای ملت را نفرین خواهند کرد

دهقان با تاکید بر این‌که عقب نشینی، هیچ دستاوردی برای ایران نخواهد داشت تصریح کرد: عقب نشینی زمینه‌ای را فراهم خواهد کرد که آیندگان مسئولان فعلی کشور را مورد نفرین قرار دهند زیرا آینده کشور وابسته به انرژی هسته‌ای است. انرژی هسته‌ای با غرور ملی آمیخته شده و امروز به دلیل همین ضرورت‌هاست که در […]

دهقان با تاکید بر این‌که عقب نشینی، هیچ دستاوردی برای ایران نخواهد داشت تصریح کرد: عقب نشینی زمینه‌ای را فراهم خواهد کرد که آیندگان مسئولان فعلی کشور را مورد نفرین قرار دهند زیرا آینده کشور وابسته به انرژی هسته‌ای است. انرژی هسته‌ای با غرور ملی آمیخته شده و امروز به دلیل همین ضرورت‌هاست که در پی آن هستیم.
به گزارش روراستی؛ عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به این‌که انرژی هسته‌ای عامل پیشرفت همه جانبه کشور است خاطرنشان کرد: حیات آینده کشور وابسته به صنعت هسته‌ای است؛ در دنیا هیچ کشور پیشرفته‌ای وجود ندارد مگر این‌که از انرژی هسته‌ای برخوردار باشد.

محمد دهقان در گفت‌وگو با ستاد خبری همایش ملی«حماسه استقامت» ابراز داشت: در حال حاضر ایران در یک رقابت طولانی مدت و حیاتی با غرب است و سال‌هاست که در یک نبردی قرار گرفته‌ایم که سرمنشا اراده‌هاست. بنابراین هر مقدار که بتوانیم در برابر خوی استکبار گری مقاومت و ایستادگی کنیم سبب ناامیدی دشمنان و خوشحالی دوستان خواهیم بود.

این نماینده مجلس ادامه داد: اما چنانچه در این جنگ اراده‌ها دچار سستی و کاهلی شدیم قطعا این کاهلی آغاز شکست خواهد بود.

وی با اشاره به این‌که انرژی هسته‌ای عامل پیشرفت همه جانبه کشور است خاطرنشان کرد: حیات آینده کشور وابسته به صنعت هسته‌ای است. در دنیا هیچ کشور پیشرفته‌ای وجود ندارد مگر این‌که از هسته‌ای برخوردار باشد.

دهقان با تاکید بر این‌که عقب نشینی، هیچ دستاوردی برای ایران نخواهد داشت تصریح کرد: عقب نشینی زمینه‌ای را فراهم خواهد کرد که آیندگان مسئولان فعلی کشور را مورد نفرین قرار دهند زیرا آینده کشور وابسته به انرژی هسته‌ای است.

وی یادآور شد: تحمل فشار در این سال‌ها نه به دلیل هوا و هوس بوده و نه به دلیل میل افراد، بلکه تحمل فشار در این چند سال یک الزام بوده است؛ پیشرفت کشور در گرو تحمل این فشارها است.

این نماینده مجلس ضمن بیان این‌که در همه دوران‌ها سازش ساده‌ترین کار است افزود: مسئولینی در تاریخ ماندگارند که جهت احقاق حقوق ملت خود ایستادگی کنند.

دهقان با طرح این پرسش که کدام کشور غربی پیشرفته وجود دارد که انرژی هسته‌ای نداشته باشد گفت: چنانچه امروز انرژی هسته‌ای نداشته باشیم عقب خواهیم ماند.

وی تاکید کرد: انرژی هسته‌ای با غرور ملی آمیخته شده و امروز به دلیل همین ضرورت‌هاست که در پی آن هستیم.

این نماینده مجلس با اشاره به این‌که مذاکرات یک اقدام تاکتیکی است بیان کرد: این مذاکرات نه تنها سبب خواهد شد زمینه برای رسوایی آمریکا فراهم شود بلکه به معنای دست بردار داشتن ایران از دانش هسته‌ای نیست.

دهقان با تاکید بر این‌که چنانچه کسی تصور می‌کند ایران در زمینه هسته‌ای کوتاه خواهد آمد سخت در اشتباه است خاطرنشان کرد: مذاکره اقدام تاکتیکی برای اثبات حقانیت ایران است؛ بنابراین به معنای کوتاه آمدن نیست.

وی در پایان ابراز داشت: برگزاری برنامه‌هایی در خصوص برنامه هسته‌ای قطعا خواهد توانست راهی باشد تا جامعه بیشتر بتواند با مسائل مختلف در زمینه هسته‌ای آشنا شود.

لازم به ذکر است همایش ملی «حماسه استقامت» در تاریخ ۲۷ فروردین ماه سال جاری توسط سازمان بسیج دانشجویی خراسان رضوی در دانشگاه پیام نور مشهد برگزار می‌شود.

برچسب ها:
انرژی هسته ای رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :