تبلیغاتی که دولت در مورد انصراف از یارانه ها به راه انداخته راه حل خوبی نیست

  • شناسه خبر: 4514
تبلیغاتی که دولت در مورد انصراف از یارانه ها به راه انداخته راه حل خوبی نیست

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه حذف کامل یارانه ها می تواند به دولت کمک کند، خاطرنشان کرد : تبلیغاتی که دولت به راه انداخته و مسئولین و افراد متمکن را از دریافت یارانه منصرف می کند راه حل خوبی نیست.   به گزارش روراستی، حجت الاسلام عباس رمضانی پور گفت  : بهتر بود […]

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه حذف کامل یارانه ها می تواند به دولت کمک کند، خاطرنشان کرد : تبلیغاتی که دولت به راه انداخته و مسئولین و افراد متمکن را از دریافت یارانه منصرف می کند راه حل خوبی نیست.

 

به گزارش روراستی، حجت الاسلام عباس رمضانی پور گفت  : بهتر بود که از ۱۵ سال قبل برنامه ای انجام می شد و افزایش قیمتها را با شیب ملایم انجام می شد.
وی تصریح کرد : اینکار می توانست مردم را بهتر با واقعیت روبرو کند تا اینکه  یک دفعه و بدون برنامه ریزی شیب تند قیمتها را درپیش بگیرند.
وی به افزایش قیمت حاملان انرژی ( آب ، گاز ، برق و سوخت ) و دیگر اقلام ضروریِ مردم اشاره و بیان کرد : اگر دولت می خواست در این موارد قیمتها را افزایش دهد چرا یارانه های نقدی را افزایش نمی دهد گرچه افزایش یارانه ها نیز دردی از واقعیتها و رنجهای درون مردم را دوا نمی کند.
حجت الاسلام عباس رمضانی پور اعتقاد داشت : اگر یارانه نقدی را حذف می کردند و در بخش سلامت هزینه می کردند بهتر بود چرا که افراد  بسیاری بیمار هستند و از پرداخت هزینه های میلیونیِ  درمان عاجزند .

رمضانی گفت : من با اصل دادن یارانه نقدی از روز اول مخالف بودم زیرا این امر بر مشکلات مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی می افزاید.
وی اضافه کرد : برخی مراکز درمانی ، بیمارستانها ، طرف قرارداد بیمه نیستند و مردم رنجشان بیشتر از مسائل معیشتی است.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه حذف کامل یارانه ها می تواند به دولت کمک کند خاطرنشان کرد : دولت با تبلیغاتی که به راه انداخته و مسئولین و افراد متمکن را از دریافت یارانه منصرف می کند راه حل خوبی نیست.
وی گران شدن تولید حاملان انرژی و ارزاق و دیگر اجناس را در حق مردم اجحاف  عنوان کرد و گفت : شیوه مدیریت هدفمندی یارانه ها دارای نقص است و این کمک انصراف دهندگان نمی تواند مبلغ ۹ هزار میلیارد تومان در بخش عمران و سلامت مردم را تامین کند.
وی خاطرنشان کرد : افزایش قیمت در مصارف گاز و آب و برق فشارهایی بر مردم وارد اورده اما با وجود یارانه ها افراد، قدرت خرید خیلی از اقلام و کالاهای مصرفی و معیشتی خود را ندارند.
رمضانی پور گفت : امیدواریم دولت در رفع نواقص هدف مندی یارانه ها موفق شود.

منبع: خانه خشتی

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان روراستی یارانه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :