امام جمعه رفسنجان:

کارآمدی بسیج اصناف رفسنجان در تمام صحنه ها مشهود است

  • شناسه خبر: 45166
کارآمدی بسیج اصناف رفسنجان در تمام صحنه ها مشهود است

امام جمعه رفسنجان گفت: بسیج اصناف رفسنجان از جمله بسیج های فعال شهرستان محسوب می شود و کارآمدی آن در تمام صحنه ها مشهود است.

امام جمعه رفسنجان گفت: بسیج اصناف رفسنجان از جمله بسیج های فعال شهرستان محسوب می شود و کارآمدی آن در تمام صحنه ها مشهود است.

به گزاش “روراستی” حجت الاسلام رمضانی پور  امروز در دیدار مسؤول بسیج اصناف، رؤسای اتحادیه های صنفی، اتاق اصناف و فرماندهان پایگاههای بسیج اصناف که به مناسبت دهه فجر صورت گرفت با تبریک فجر فاطمی و تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: رفسنجان انساهای مؤمن، با تقوا و ارزشی دارد که ما در زمینه بازار کمترین معضل و مشکل را داریم و افتخار می کنیم که در رفسنجان شاهد احتکار نبودیم که ناشی از ایمان و تدین مردم و بازار است.

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی به سادگی به دست ما نرسیده بیش از ۶۰ هزار شهید قبل از پیروزی انقلاب تقدیم کردیم و جانبازان زیادی در این راه داریم، ۱۵ سال تبعید امام راحل و یاران امام در زندان ها و تبعیدگاه ها و همه فشارها و سختی ها اما انقلاب پیروز شد و کمتر از دو ماه پس از پیروزی انقلاب نظام جمهوری اسلامی سرپا شد اما سختی های بعد از انقلاب مانند هشت سال دفاع مقدس، ترورها، تحریم ها در دوران جنگ که حتی نفت نداشتیم در منزل استفاده کنیم هم بود، اما مردم کاملا انقلاب را یاری کردند و تا الان هم مردم همیشه در صحنه ها هستند و مقاومت می کنند.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: فشارهای اقتصادی و معیشتی امروز در حدی است که برای بعضی ها غیرقابل باور است جمع زیادی از خانواده ها که معیشت شان وابسته به پسته است سختی های زیادی تحمل می کنند، در واقع بازار ما به همین پسته بند است و این وضعیت موجب کسادی بازار نیز شده است طبیعی است اگر اجناس ارزان باشد فروش هم بیشتر است.

وی اضافه کرد: اما با وجود تمام این مشکلات باز در رابطه با نظام و انقلاب مردم کوتاه می آیند چون مردم در بحث انقلاب معامله کردند و این معامله با فرد یا شخصی نبوده بلکه با خدا بوده است.

رمضانی پور در ادامه با اشاره به عملکرد بسیج اصناف شهرستان رفسنجان خاطرنشان کرد: بسیج اصناف از جمله بسیج های فعال شهرستان محسوب می شود و کارآمدی آن در تمام صحنه ها مشهود است و با ایمان و اعتقادی که مسؤول آن دارد بسیج فعال و مطرحی رقم خورده است.

وی از مشارکت حداکثری بسیج اصناف، اتحادیه ها و اصناف قدردانی کرد و افزود: علیرغم اینکه ۹ هزارصنف مجاز در رفسنجان داریم کمترین مشکل را داشتیم.

برچسب ها:
امام جمعه بسیج اصناف رفسنجان کارآمد
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :