نماینده مردم رفسنجان در مجلس خبر داد:

افتتاح کارخانه رفسنجان دارو

  • شناسه خبر: 45306
افتتاح کارخانه رفسنجان دارو

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه رفسنجان دارو روز یکشنبه ۲۱ بهمن ماه با حضور معاون وزیر بهداشت افتتاح می شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه رفسنجان دارو روز یکشنبه ۲۱ بهمن ماه با حضور معاون وزیر بهداشت افتتاح می شود.
به گزارش “روراستی” احمد انارکی محمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارخانه رفسنجان دارو، اولین کارخانه دارو در جنوبشرق است که آقای دکتر محمدی سرمایه گذار آن هستند و با همه مشکلاتی که برای ورود ارز و ورود کالا به کشور داشتیم ولی تلاش شد و این موانع رفع شد و هفته گذشته موفق شدیم آخرین قطعات این کارخانه را که در گمرک بندرعباس بود آزاد کنیم و این کارخانه در ۲۱ بهمن افتتاح می شود.
وی ادامه داد: برای افتتاح این کارخانه از وزیر محترم بهداشت درخواست کردم که به رفسنجان سفر کنند که ایشان با توجه به برنامه های از قبل پیش بینی شده نتوانستند که در این زمینه کارخانه رفسنجان دارو روز یکشنبه با حضور معاون غذا و دارو وزارت بهداشت و معاون استاندار در شهرک صنعتی رفسنجان به بهره برداری می رسد.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس همچنین از کلنگ زنی نیروگاه ۷ مگاواتی انرژی خورشیدی خبر داد و افزود: یک ماه پیش در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان جلسه ای با نماینده سرمایه گذار اتریشی برای ایجاد یک پروژه ۷ مگاواتی انرژی خورشیدی در دو فاز داشتیم که یکی روز یکشنبه کلنگ زنی می شود و تا نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد و در ادامه آن یک نیروگاه ۷ مگاواتی دیگر نیز در آینده کلنگ زنی می شود. همچنین کارخانه آسفالت و پروژه های مختلفی در شهرستان افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.
محمدی انارکی همچنین از آغاز عملیات احداث پلی کلینیک تامین اجتماعی رفسنجان در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: مناقصه احداث پلی کلینیک تامین اجتماعی شهرستان رفسنجان برگزار و پیمانکار آن مشخص شده و زمین را تحویل پیمانکار داده ایم و امیدواریم در اوایل اسفند ماه مجموعه پلی کلینیک تامین اجتماعی رفسنجان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یا با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کلنگ زنی شود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات حومه غربی رفسنجان عنوان کرد: در صحبتی که با بخشدار مرکزی داشتیم مقرر شد برای اصلاح و بهسازی مسیر منتهی به امامزاده سید غریب جلسه ای با شوراهای منطقه داشته باشیم تا این کار انجام شود.
محمدی انارکی خاطرنشان کرد: در بحث اماکن ورزشی، در حومه غربی بررسی می کنیم تا روستاهایی که از نظر اماکن ورزشی کمبود دارند چه چمن مصنوعی و چه سالن کوتاه ورزشی اقدام شود
وی ادامه داد: ایجاد ناحیه صنعتی حومه غربی رفسنجان را پیگیری می کنیم و قرار شد زمین را بخشدار محترم تخصیص دهند تا بتوانیم مشکل جوانان با ایده و با انگیزه و کارآفرین را که مشکل زمین برای طرحهای خود دارند حل نمائیم.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در چهلمین سال پیروزی انقلاب هستیم و آنچه که ما داریم از مردم است و مردم نیز نشان داده اند همیشه در صحنه بوده و هستند و نظام و انقلاب خود را دوست دارند. قطعا مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی روز ۲۲ بهمن در راهپیمایی با شکوه تر از گذشته شرکت می کنند.
محمدی انارکی اضافه کرد: مردم نشان خواهند داد که همیشه پای کار هستند و من نیز از همه مردم تقاضا می کنم با توجه به دشمنی های استکبار علیه نظام، امسال پرشورتر از هر سال در راهپیمایی شرکت کنند و قطعاً این اتفاق خواهد افتاد.

برچسب ها:
دارو رفسنجان کارخانه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :