با اعتبار 13 میلیارد ریال

پل گیودری رفسنجان بهره‌برداری شد

  • شناسه خبر: 45439
پل گیودری رفسنجان بهره‌برداری شد

با حضور مسؤلان استانی و محلی پل گیودری رفسنجان به بهره‌برداری رسید.

با حضور مسؤلان استانی و محلی پل گیودری رفسنجان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش “روراستی” همزمان با نهمین روز از دهه مبارکه فجر با حضور معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه رفسنجان، فرماندار رفسنجان، شهردار و اعضا شورای اسلامی شهر رفسنجان پروژه پل گیودری در وردی شهرک امام خمینی(ره)افتتاح شد.

محمدرضا عظیمی زاده شهردار رفسنجان سرعت‌عمل و کیفیت اجرای پروژه پل گیودری را در رفسنجان یک رکورد دانست و اظهار داشت: از همه کسانی که کمک کردند تا احداث این پل ظرف ۶۰ روز به ثمر نشسته قدردانی می‌کنم.

وی بیان داشت: این پروژه کاملاً بومی توسط نیروهای خدوم شهرداری رفسنجان اجرا شده و همراهی و همکاری مردم را در طول اجرا به همراه داشته است.

شهردار رفسنجان با بیان اینکه شهر رفسنجان در آستانه یک خیز بلند است، خاطرنشان کرد: اتفاقی در حال رخ دادن در شهر است که شاید سرعت پیشرفت شهر رفسنجان نسبت به خیلی از شهرهای دیگر بالاتر است که به عزم، اراده و همدلی که بین مردم و مسئولان در این شهرستان و شهر وجود دارد برمی گردد.

وی تصریح کرد: همه کارها با صرفاً پول انجام نمی‌شود بلکه بسیاری از کارها را می‌توان با همراهی و همدلی و اراده حل کرد و اتفاقاتی خوبی رقم زد.

عظیمی‌زاده یادآور شد: شعار ما در بودجه سال ۹۷ شهرداری رفسنجان، افتخار به رفسنجانی بودن است، مردم رفسنجان باید افتخار کنند که در شهری مثل رفسنجان زندگی می‌کنند. این افتخار وجود داشته و باید روزبه روز بیشتر شود.

عظیمی زاده با یان اینکه شهروند رفسنجانی نباید هنگامی که مهمانی از خارج از شهر داشت خجالت بکشد، افزود: باید اینقدر فضای سبز و فضای تفریحی برای میهمانان خود داشته باشیم که وقتی کسی وارد شهر رفسنجان شد سردرگم نباشیم که او را برای تفریح کجا ببریم.

شهردار رفسنجان در ادامه به برخی پروژه‌های شهرداری در راستای شهری انسان‌محور اشاره کرد و اظهار کرد: احداث محور گردشگری و فرهنگی خیابان بنفشه، احداث تعداد زیادی پارک‌های درون محله‌ای، پارک‌های بزرگ و کوچک در شهر در حال ساخت است و در حوزه‌های مختلف در شهر با طراحی پرسنل شهرداری و با اجرای پیمانکاران خود شهر در حال کار هستیم.

عظیمی‌زاده بیان کرد: بحث ساماندهی آسفالت با جدیت در حال اقدام و پیگیری است، بحث پیاده‌روسازی در راستای انسان محوری شهر با جدیت در حال اقدام است، پروژه های روشنایی در سطح شهر برای اولین بار تجربه می‌شود.

وی همچنین به بحث دوربین‌های نظارتی شهر  با همکاری مرکز مانیتورینگ اشاره و ابراز داشت:  بسیاری از پروژه‌های دیگر که امیدواریم این پروژه ها برگ سبزی باشد برای همشهریان عزیزی که ما را حمایت می کنند و نشان داده اند به شهرداری و شهر خود علاقمند هستند و زحمات خدمتگذاران خود را ارج می‌نهند.

عظیمی‌زاده در ادامه مشخصات پروژه پل گیودری را یادآور شد و گفت: این پروژه ظرف مدت ۶۰ روز با کمترین زمان ممکن و با بیشترین سرعت توسط معاونت فنی عمرانی شهرداری رفسنجان احداث شده که عرشه پل به مساحت ۷۵۰ مترمربع با ارتفاع ۳ متر دارای ۵ دهنه ۶ متری است.

وی هزینه احداث پل گیودری را حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و و گفت: این پل ارتباط شهرک امام خمینی را با خیابان نواب صفوی برقرار می‌کند و جهت سهولت دسترسی ساکنان شهرک به مرکز شهر احداث شده است.

**افتتاح طرح آبیاری تحت‌فشار با اعتبار ۲٫۴ میلیارد تومان

به گزارش فارس در ادامه افتتاح پروژه‌های دهه‌فجر در این شهرستان طرح آبیاری تحت‌فشار ۱۹۸ هکتار از اراضی خانم هرندی با اعتبار دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با استفاده از آورده شخصی و تسهیلات بلاعوض و دولتی به بهره‌برداری رسید.

همچنین بند سنگ سیمانی ده‌سیاهان با اعتبار ۳۴۱ میلیون تومان با حجم آبگیری ۱۶ هزار مترمکعب و طرح بیومکانیک منطقه راویز با اعتبار ۷۸ میلیون تومان به میزان ۹۰ هکتار از اعتبارات صندوق توسعه ملی به بهره‌برداری رسید.

برچسب ها:
پل گیودری دهه فجر رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :