با 300 میلیاردتومان اعتبار

تنها شرکت داروسازی جنوب‌شرق کشور در رفسنجان بهره‌برداری شد/مشروح خبر

  • شناسه خبر: 45467
تنها شرکت داروسازی جنوب‌شرق کشور در رفسنجان بهره‌برداری شد/مشروح خبر

شرکت رفسنجان‌دارو در رفسنجان به بهره‌رداری رسید.

شرکت رفسنجان‌دارو در رفسنجان به بهره‌رداری رسید.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در حاشیه افتتاح کارخانه رفسنجان‌دارو اظهار داشت: راه‌اندازی این مجموعه در بعد داروسازی در جنوب‌شرق حائز اهمیت است و زحمات خستگی‌ناپذیر دکتر محمدی قابل تقدیر است.

وی بیان داشت: پشت این کار انگیزه و اعتقاد بوده و با اصرار و سماجت کار پیش رفت و امروز شاهد بهره‌برداری از این کارخانه هستیم.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: نامی که روی این شرکت گذاشته شده در خور ستایش است و خوشحالیم در این ایام این کار انجام شده و فردا کار بی‌نظیر دیگری در رفسنجان با راهپیمایی ۲۲ بهمن انجام خواهیم داد.

احمد انارکی‌محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: چالش‌ها و مشکلاتی در کشور وجود داشته اما انقلاب خوب عمل کرده اگر چه در مدیریت کشور نتوانستیم خوب کار کنیم اما یکی از کارهایی که ما را در دنیا جزء اولین‌ها قرار داده دارو است، در تولید علم، هسته‌ای موشک‌ها و..مباحثی است که ایران را در دنیا سربلند کرده است.

وی بیان کرد: با چهل‌سالگی انقلاب امیدواریم سیستم کامل و جامع مدیریتی برای کشور ایجاد کنیم و دوباره برنگردیم بگوییم ما چه کردیم دوره قبل چه کرد.

انارکی‌محمدی تصریح کرد: ما یکی از زون‌های خورشیدی منطقه هستیم اما زیرساختی که بتوانیم در انرژی خورشیدی استفاده کنیم هنوز ایجاد نشده اما در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان زمینه فراهم است تا از این انرژی استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید دستاوردهای انقلاب را به خوبی به مردم معرفی کنیم و چالش‌هایی که به دلیل سوءمدیریت به وجود آمده به سمت هدایت‌شدن بروند.

 محمدی مدیرعامل شرکت رفسنجان‌دارو با قدردانی از همراهی مسؤولان برای راه‌اندازی این کارخانه اظهار داشت: با تشویق اعضای خانواده که پدربزرگم داروساز بود، پدرم و پسرم هم داروساز هستند و دایی‌ام هم پیشکسوت داروسازان رفسنجان است، وارد این راه شدم.

وی ادامه داد: با سرمایه شخصی کار را آغاز کردم و از بانک رفاه و سپه تسهیلات اخذ کردم کار سنگینی بود و در بین راه مشکلاتی برای ما به وجود آمد.

محمدی توضیح داد: سال ۷۴ شرکت را ثبت دادم و سال ۸۸ شروع به فعالیت کردم، سال ۹۲ کارها سرعت گرفت.

وی با بیان اینکه در ۲۸ هزار متر مربع و یک هزار و ۵۰۰ متر ساختمان اداری و…این کارخانه راه اندازی شده، افزود: تاکنون ۳۰۰ میلیاد تومان هزینه شده از این مقدار ۷۰۰ هزار یورو هزینه دستگاه‌های خط تولید کرم، پماد، قرص، ژل، کپسول که آماده بهره بردای است شده و خط شربت و قرص هم در راه ارسال است.

محمدی عنوان کرد: زمین طوری انتخاب شده که در طرح توسعه برای محلول‌های تزریقی و داروهای دامی هم پیش‌بینی شده  است.

وی در ادامه با بیان اینکه۶۰ نفر متخصص و غیرمتخصص به طور مستقیم و ۱۰۰ نفر به طور معمول و ۳۰۰ نفر به طور غیرمستقیم نیرو جذب می‌کنیم، اظهار کرد: با کمک بانک رفاه و سپه تسهیلات اخذ کردیم احتیاج به حمایت و مساعدت غذا و دارو داریم و جهت سرمایه در گردش نیاز به حمایت داریم.

برچسب ها:
جنوب شرق داروسازی رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :