معاون استاندار کرمان:

اشتغال مهمترین مشکل در رفسنجان است

  • شناسه خبر: 45471
اشتغال مهمترین مشکل در رفسنجان است

معاون استاندار کرمان گفت: مهمترین مشکل در رفسنجان اشتغال است.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان گفت: مهمترین مشکل در رفسنجان اشتغال است.

به گزارش “روراستی” محمدعلی دهقان روز یکشنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های بخش مرکزی این شهرستان اظهار داشت: خوشحالیم بر خلاف همه تبلیغات دشمنان علیه انقلاب که به چهلمین سال خونخواهد رسید، جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب را برگزار می‌کنیم.

وی بیان داشت: با تمام توان و پشتکار در صدد این هستیم برای اینکه شایعات دشمن برای ناامیدکردن مردم  خنثی کنیم مردم خودشان پیشرفت‌هایی که به واسطه وجود انقلاب حاصل شده را لمس کنند.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان تصریح کرد: برای مسائل و مشکلات این شهرستان طی جلساتی برای رسیدن به استاندارد کشور تصمیم‌گیری خواهد شد این روزها بر نقاط قوت باید تکیه کرد در رفسنجان نقاط قوت زیادی هست.

دهقان خاطرنشان کرد: رفسنجان این روزها از نظر کار شهرداری ضرب‌المثل شده وازاینکه ظرف یک سال این همه تحولات در شهر رفسنجان صورت گرفته مایه خوشحالی است و عیدی خوبی برای مردم رفسنجان است همچنین دهها و صدها طرح هست که زیرساخت‌های اساسی رفسنجان را بنیان نهاده و باید بر اساس این زیرساخت‌ها به پیشرف‌های بعدی رسید.

وی با بیان اینکه مهمترین مشکل رفسنجان بحث اشتغال است که امیدواریم بتوانیم آن را برطرف کنیم، متذکر شد: با وجود وضیت خشکسالی در رفسنجان و وضعیت خاص اقتصادی که در کشور حاکم است اید بگذاریم به این مردم صدماتی وارد شود. 

برچسب ها:
اشتغال دهه فجر رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :